Probleem van borrelen en installatie van afmetingen van dan update solidworks 2019 sp 4.0

Hallo, sinds de solidworks 2019 sp 4.0-update heb ik problemen met het leggen van bubbels of afmetingen. De software geeft prioriteit aan de randen, zelfs de verborgen randen en dit is een probleem, het herkent de gezichten niet.

Ik heb geprobeerd de instellingen te wijzigen zonder succes. Heeft u een oplossing?

Vriendelijke groeten

exemple.jpg
1 like

Hallo

Is er geen selectiefilter ingeschakeld (F5-toets om de werkbalk weer te geven)?

1 like

Nee, de f5 toets, toont de assen op mijn versie 

1 like

Hallo DTHEVENO

Als je naar je afbeelding kijkt, lijkt je bubbelen verband te houden met de beschrijving of liever de identificatie van onderdelen (of subsets)

Als hij een bubbel over je heen legt, kan het zijn dat je in je ASM een nieuwsgierige kamer hebt of een kamer die als onzichtbaar is gemarkeerd (anders dan verwijderd). Kun je inzoomen op wat verschijnt als een rand en door deze te selecteren in je creatieboom kijken of deze ergens mee overeenkomt.
Ik beheers de configuraties niet, dus als je er eens naar kijkt. ;-)

Kijk ook in de instellingen.

Vriendelijke groeten

Of het nu in de montage is of  op zichzelf, we hebben hetzelfde probleem, we kunnen de eerste keer geen rib of bubbel aan de voorkant plaatsen.

In het begin neemt hij een rand, zelfs als deze verborgen is, in plaats van het gezicht te nemen; We slagen er dan in om het juiste gezicht te selecteren en de pijl en  het commando "andere selecteren" te nemen

Het lijkt mij dat het gebeurt op het niveau van deze opties

option_aretes.jpg

Deze opties zijn al uitgeschakeld

Hallo

En door deze optie uit te vinken?

entites_cachees.jpg
1 like

Al niet aangevinkt

Wil je ons niet je ASM doorgeven zodat we kunnen zien hoe het eruit ziet op onze fiets?

Vriendelijke groeten

1 like