Hetzelfde als Fred, aan de andere kant, als je wilt dat beide zijden volgen, hoef je alleen maar de afmeting van je gevouwen onderdeel in de assemblage te bewerken en do = klik dan op de afmeting van 60 zodat ze worden gekoppeld.
Je moet ook controleren hoe je je onderdelen aan de kant hebt met de decimalen, want ik denk dat je de zijden in grijs hebt weergegeven en de andere kant in de montage.
"hellend en parallel": Ik heb moeite om het ding waar te nemen.
Als de hoek 60° is tussen de rand en een andere Enter Face-waarde, betekent dit dat het meetvlak van de hoek tussen de rand niet het vlak met de grootste helling is (zie bij mijn opmerking hierboven).
Probeer de ribben aan elkaar te binden om te zien of het iets verandert, en als het verandert, moet je kijken of je een ritssluiting met je stukken kunt plaatsen zodat we kunnen kijken,
Je maakt een take-away compositie (of pack'n go, afhankelijk van de versie van SW), het zal je voorstellen om een zip te maken, wanneer je je antwoord maakt, onder het invoervenster is er een bladerknop om je zip te krijgen.
Er zit van alles in de montage, het overkomt mij ook wel eens om alles in de assemblage te ontwerpen en dan daarna de onderdelen één voor één op te nemen...
Het probleem komt van de positie van uw Sketch1 van uw T0-extrusie , omdat de schets niet evenwijdig is aan uw profiel. Kijk, ik heb aan de andere kant een extrusie gedaan evenwijdig aan het profiel en de hoek is goed. Om het probleem op te lossen, moet u een vlak maken dat loodrecht staat op uw Sketch3D1 en aan beide zijden extruderen. Ik heb net de schets op het plan geprojecteerd en als je het meet, is het 60,84 °, je zou op mijn plan je hoek 60 ° moeten zetten - 110 x 7 om het te laten werken zoals in mijn kamer 3...
Ik kan uw assembly niet openen/downloaden, ik heb maar één pagina met code.
Ik heb voor deze extrusiemethode gekozen omdat het de enige is waarmee ik aan de uiteinden van mijn profiel kan snijden zonder de Adjust-tool te doorlopen, wat een beetje omslachtig is om te beheren.
En ik herinner me nu dat ik hetzelfde stressprobleem had met een ronde buispyloon.
Als de buis een gelaste constructie is (vierkante uiteinden) werkt de concentriciteitsspanning goed met een ander rond onderdeel, als het een extrusie is (horizontale uiteinden) werkt de concentriciteitsspanning niet en had ik het probleem opgelost met de collineariteitsspanning van de assen van elk onderdeel.
Om de assemblage te downloaden, klikt u er met de rechtermuisknop op en slaat u de link op als... Eenmaal gedownload, zult u begrijpen dat alleen omdat uw schets niet loodrecht op uw 3D-schets staat, de richting aangeeft... En als je het naar de volgende kant doet, heb je ook een schroef die vanaf de rand wordt gesneden...