Kopieer/kraag probleem of alternatieve import/export blokkade

Hallo

Ik gebruik vaak de kopieer- en plakfunctie om een object dat ik heb getekend van het ene vlak naar het andere te verplaatsen .

Maar soms wil het niet werken.

Ik tekende op een plan dat ik van mijn leverancier had gekregen en ik wilde het object integreren in mijn hoofdplan, maar het werkt niet.

Het valideert de kopieeropdracht, maar in werkelijkheid wordt er niet gekopieerd.

Als ik op mijn plan plak, wordt het laatste object geretourneerd dat naar dit vliegtuig is gekopieerd

Als ik het met 2 eigen foto's doe, werkt het.

Ik wilde het proberen door een blok te maken, maar ik kan er niet achter komen hoe ik een blok van het ene schot naar het andere moet doorgeven.

Als iemand een oplossing heeft. Bij voorbaat dank

Hallo

Is het mogelijk om een bestand bij te voegen? Desnoods door gevoelige informatie te wissen.

Normaal gesproken moet u alle entiteiten selecteren die u in het blok wilt plaatsen, het invoegpunt instellen en de boc opslaan met een identificeerbare naam.

In de volgende opname plaatsen we de kom. Indien nodig kunnen we het blok laten exploderen om de afbeelding  als een normale tekening te gebruiken.

Dank u voor uw antwoorden,

Als bijlage bij het betreffende leveranciersdossier heb ik een weergave van bovenaf getekend en dit is degene die ik zou willen kopiëren.

Alain, hoe krijg je het in het volgende plan voor elkaar om toegang te krijgen tot de blokken van de andere plannen?

rl_500_2_185kw_ex4_rd0.dwg

Ik heb het bestand geopend, ik heb het menu Bestand > > Foutcontrole uitgevoerd, > ik heb ja op het toetsenbord getypt om de fouten automatisch te corrigeren, en het werkt:)

rl_500_2_185kw_ex4_rd0.dwg

Geweldig bedankt! Het werkt!

Ik kende deze functie niet.

Ik had gehoopt dat het ook mijn probleem met de functie "aanpassen" en "uitbreiden" zou oplossen, die op sommige niveaus niet werkt, maar nee. Jammer:)