Hallo allemaal,
Laat het me uitleggen, ik heb een klassieke plaat, maar als ik op de ronde rand klik, krijg ik de straal wanneer ik de diameter zou willen. Iedereen weet dat de pannenlap? (dit is de kust onderstreept in de afbeelding)
Nog een vraag, ik wil een afschuiningszijde, er is de optie voor afschuiningsafmetingen, maar deze doet niet wat ik wil, ik heb de vorm die ik wilde in de afbeelding gezet
Ik heb nog een ander probleem: ik wil een diameter aan de kant zetten, maar het geeft me niet de juiste waarde!! Op de foto kunnen we zien dat de twee omcirkelde zijden dezelfde rand hebben en dat het twee verschillende waarden zijn.... (114,06 voor de een, 114,28 voor de andere)
Bij voorbaat dank
Vriendelijke groeten
sans_titre.png
Je klikt op je beoordeling en je bewerkt op het vak aan de linkerkant, kijk naar de foto
12.png
2 likes
Hallo
Voor uw 3e probleem is het normaal omdat de afmeting de geprojecteerde afstand tot de randen van de dwarsdoorsnede neemt (die schuin is): U moet de Ø op het onderste aanzicht dimensioneren of een extra dwarsdoorsnede maken die evenwijdig aan de doorsnede wordt geprojecteerd
2 likes
Voor de afschuining,
Je klikt eerst op de afschuinlijn en 2e op een van de 2 verticale of horizontale afschuiningslijnen, ik hoop begrijpelijk te zijn.
1 like
Dank ook aan Tomalam
jullie hebben me allebei geholpen, maar om te beslissen, Mathieu ANGER heeft minder punten dan jij.
Dank u allen.
Geen zorgen vriend, het belangrijkste is om te helpen! ;)
2 likes
valentin.auger.dipsysteme, er is geen probleem als Tomalam een beter antwoord had dan ik, het was het zijne, er is echt geen probleem, maar toch bedankt.
Tomalam, het is niet veel, maar ik ga op je antwoorden stemmen ;-)
1 like