Doorvoerprobleem met CADWARE CSW

Hallo gemeenschap, 

Ik ben nieuw op dit forum en dus weet ik niet of mijn vraag al is gesteld. Ik heb een mechanisch gelaste tafelstructuur gemaakt. Wanneer ik CADWARE start om me de gebruikte buisstroom te krijgen, vertelt het me dat Solidworks open moet zijn om deze bewerking uit te voeren, terwijl ik in de tekening ben (zie bijgevoegde afbeelding). Ik begrijp niet echt wat ik moet doen. Ik zit hier al een paar dagen op vast.

Dank u voor uw hulp. 

capture.jpg
Hallo SolidWorks sluiten en heropenen verandert er niets? U kunt ook in Taakbeheer controleren of er andere gevallen van SolidWorks zijn gecrasht.
En door zichzelf op het stuk te zetten en niet op het plan?

Ik heb uw advies opgevolgd, maar er verandert niets. Ik heb de manager gecontroleerd, alles lijkt normaal. Bedankt voor de snelle reacties

1 like

Heeft de tool eerder gewerkt of is het een nieuw probleem?

Heb je de mogelijkheid om deze tool vanuit het startmenu te starten of kun je alleen via SW gaan?

Probeer anders de installatie te repareren of zelfs opnieuw te installeren

Ik kan het starten vanuit het startmenu., maar op deze versie is het de eerste keer dat ik het gebruik en het weigert te werken. 

Moet doorgaan naar MyCadTools !!!!

1 like

Ik begreep het niet helemaal, flegendre

Mycadtools. 

Het is het equivalent van CADWARE , maar dan met een concurrent...

Het werkt op elke SolidWorks-tekentafel.
Het is echter verplicht om:
- Een kolom Beschrijving: om het profieltype te beheren
- Een kolom Lengte: voor de berekening
- Een kolom Kwantiteit: ook voor de berekening (tegelijkertijd lijkt het logisch).

Op de schermafdruk zie ik dat er geen beschrijvingskolom is, komt het daar vandaan?

Anders kunt u hier de documentatie raadplegen door in te loggen:

http://www.cadware-utilities.fr/index.php/ressources?titre=telechargements/06-informations/07-Packages%20%20SolidWorks%20Flow%20Simulation%202014.pdf&categorie=informations&cat=telechargements

Of de video in de sectie TOLERIE MECANO:

http://www.cadware-utilities.fr/index.php/ressources?cat=videos

Hallo

Het probleem kan te maken hebben met de incompatibiliteit van uw tools met de solidworks-versie.

Sommige add-ons detecteren het SolidWorks-proces niet als het niet in de juiste versie is (SW2014 = V22. X.X.XXXX, SW2015 = V23. X.X.XXXX...).

Het beste is om contact op te nemen met CADWARE om te controleren of u in dit geval niet bent

Fijne dag

1 like

Hallo 

Dank u voor uw antwoord Fabrice_A. 

Ik heb het zojuist gecontroleerd en in feite is er een incompatibiliteit van de 2 softwares. Ik ga de juiste versie ervan halen.