Gladstrijkend probleem met dxf-import

Hallo

Ik kan dit deel niet gladstrijken, maar als ik het paar 1 en 2 doe, werkt het, maar met 3 mogelijk.

Gek genoeg, als ik 2 en 3 alleen doe, werkt het, en dat ook bij het paar 4.

Ik voeg ook aan u door een tweede post het SW2013-bestand

doe-het-zelf

sans_titre_1.jpg

hier is het SW2013-bestand

Ik heb net een test gedaan door de paren te tekenen met behulp van gedeeltelijke ellipsen, het werkt.

Dus wat is het probleem met geïmporteerde DXF's?

doe-het-zelf

carenage.sldprt

Hoi @ diiity

Plaats uw DWF-zaken alstublieft

Ik begrijp je schetsbeeld  onder andere niet

de niet-symmetrie op je schets 1 en , zou je naar mijn mening moeten

Maak 2 schetsen in plaats van 1 voor een beter vloeiend beheer

en beperk elke schets goed

Zie bijgevoegde afbeelding

@+

Ja inderdaad, ik heb het onlangs gevonden.

Dus verdeelde ik de schets van de geleidingscurve in 2, d.w.z. 2 schetsen in rechteraanzicht en daar was het veel beter met gedeeltelijke elipsen. 9a werkt heel goed.

Aan de andere kant, met DXF-koppelimport , is het er nog niet, maar ik kom dichterbij.

Het is 4 dagen geleden dat ik teleurgesteld ben.

doe-het-zelf

Goedenavond 

Wat betreft de koppels, ik ben het eens met gt22, er is een logica die ik niet begrijp, want omdat ik al rompen heb gemaakt, raad ik je aan om meer aan een halve romp te werken en daarna een symmetrie te maken.

+1 ook om de koppels te laten samenvallen met de kiel en de dekrand, wanneer er geen minimale beperking is, is er noodzakelijkerwijs een risico.

Voor de afvlakkingsfunctie kunt u ook ondersteboven selecteren, d.w.z. de kiel + dekrand en de koppels als geleidingscurve.

Ook om te kijken of je de voor- en achterkant kunt verbinden.

Succes

Maar ik werk op halve schelpen.

Uh! Het is geen boot, maar een vliegtuig, wielkuip...

Ik dacht niet dat het mogelijk was om achteruit te selecteren, bedankt voor de tip.