Kan een vraag niet beantwoorden
Oh vertelt me dat het probleem van te veel karakters komt
Maximaal 250 tekens?????
Kan een vraag niet beantwoorden
Oh vertelt me dat het probleem van te veel karakters komt
Maximaal 250 tekens?????
dito
zelfs met weinig karakters
Goedenavond
Ik vraag me af wat deze informatici in gedachten hebben om altijd het programma te willen veranderen.
Het simpelste is dat ze niets meer aanraken! Vooral omdat als hij iets aanraakt, het niet eens is om te verbeteren.
Ze proberen bugs te laten zien, als het door een wonder niet in een functie zal veranderen. (cf de stomme spellingcontrole die ze enige tijd geleden hebben opgezet)
Vriendelijke groeten
PS: CHUUuuuttttt vertel het aan niemand, maar het is waarschijnlijk een polikliniek die een onbeholpen berekening heeft gemaakt waaruit blijkt dat het met 150 737MAX-tekens 253.87 € per kwartaal bespaarde. We zullen genoodzaakt zijn een inzamelingsactie te starten om hem een reis naar het Parthenon aan te bieden en een klacht in te dienen tegen X. Rhodudiou!!!!
Bovendien heeft de idioot die deze beperking heeft gesteld, een programma geplaatst dat niet weet hoe te tellen. Word vindt 142 tekens, inclusief spaties, en vertelt hem Bcp plus
Het is normaal dat hij de punten telt zoals in Scrabble ;-)
Hallo
Gezien de hier gepresenteerde vraag, is het eerder in de titel dat het aantal tekens moet worden beperkt!!
Vriendelijke groeten
In feite is het degene die te veel van een titel heeft gemaakt die het probleem is.
Je kunt hem niet antwoorden zonder de foutmelding te krijgen.
Er is een verband tussen titel en antwoord.