Zeer regelmatig crashprobleem sinds mijn overstap naar 2021 SP5.1

Hallo

Ik ben onlangs overgestapt op SP5.1 en ik heb grote problemen met een grote assemblage. Ik heb zeer lange verbouwingen en openingstijden van modellen.

Ik heb mijn grafische configuratie vergeleken met de softwareversie en deze bijgewerkt.

Ik weet niet echt welke actie ik kan doen om te verbeteren. Ik was eerder in 2020 SP5 en ik had al deze problemen niet. 

Heb je ideeën om een optimale configuratie te hebben om te zien of het daar vandaan komt?

Daarnaast heb ik doordeweeks de windows update gedaan waardoor ik ben overgestapt op W10 versie 21H2. Is er een compatibiliteitsbug tussen Solid en deze versie van Windows?

Ben je begonnen met je oude SW-profiel of een nieuw profiel?

Beginnen met een oud profiel van een vorige versie zorgt vaak voor dit soort problemen.

Om te testen kunt u uw fabrieksprofiel resetten om te zien of het de openings- en herbouwtijden verbetert.

https://www.lynkoa.com/sites/default/files/questions/answer/07/09/2015/reinitialiser_les_parametres_de_solidworks.pdf

Als dat zo is, hoef je alleen maar je profiel opnieuw te doen met een hando...

Als u niet aan de zijkant van ramen of andere graaft.

Anders moet u ook uw bestanden converteren naar de nieuwe versie, zodat deze geen tijd verspilt elke keer dat deze wordt geopend. (zaak in uitvoering + bibliotheek...)

1 like

Hallo

2021 lijkt mij iets minder efficiënt dan 2020. Verder moet je in de GDI-objecten (register) kijken omdat de instellingen van Windows 10 niet zijn geoptimaliseerd voor SW.

2 likes

[HS aan]

Hij crasht in ieder geval nog vaker!

Dit op de onderdelen terwijl het voorheen vooral op ASM's was, niet eens groot

De grafische optimalisatie werkt niet, dus ik heb het uitgeschakeld (maar voor dit punt is het niet fataal Adèle)

[HS /Uit]