Als ik een snede maak met een rechte lijn, hoef ik me geen zorgen te maken over de dwarsdoorsnede. Ik heb net mijn lijn veranderd met een offset die door een gat lager gaat. Probleem, mijn dwarsdoorsnede is langer alsof het plat is. Hoe aan te passen om een goed geprojecteerde snede te hebben?
Hallo, u moet een eenvoudige dwarsdoorsnede maken en geen afgeplatte weergave: http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Aligned_Section_View.htm
Probeer uw cup terug te plaatsen door deze te verwijderen.
Bijgevoegd is een screenshot met de rode lijnen waar ik mijn probleem heb. Ik heb de snijlijn veranderd door een doorgang door het gat toe te voegen en dan is de projectie niet meer goed.
Kunnen we voorkomen dat de huidige afgevlakte weergave wordt verwijderd en een eenvoudige dwarsdoorsnede maken, anders moet ik alles opnieuw dimensioneren!
Kunnen we voorkomen dat de huidige afgevlakte weergave wordt verwijderd en een eenvoudige dwarsdoorsnede maken, anders moet ik alles opnieuw dimensioneren!