Ik werk aan een plan van een klassiek plaatwerkonderdeel.
Meestal is alles in orde, maar hier merkte ik dat mijn stuk in de verkeerde richting werd geprojecteerd, dus het maakt me bang om te denken dat Sw niet altijd in de goede richting projecteert....
Het is de eerste keer in 2 jaar dat dit me overkomt. Enig advies om mij te geven?
Ik voeg een stuk van de Europarlementariër toe dat ik een beetje heb aangepast om het probleem te zien!
Ik geef ook aan dat mijn Sw-instellingen in orde zijn, ik ben in Europese projectie en niet Amerikaans.
Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad. Ook daarna niet, ik heb de hele dag getekend, ik heb geen problemen gehad.
Maar het stuk heb ik vanochtend gemaakt, dus het komt ondersteboven uit de werkplaats, en ik kan mijn plan niet goed met de kant naar boven maken..... Gek verhaal:) Maar ik blijf zen...................................
Nou, ik kom na het gevecht aan, maar stond het niet in de instellingen van het blad? (klik met de rechtermuisknop op het werkblad en de eigenschap)
U kunt de Europese projecties hebben in de algemene opties sw. Maar op de instellingen van het blad kunt u nog steeds overschakelen naar ons projectie.