Probleem met projectie bekijken

Hallo

Ik werk aan een plan van een klassiek plaatwerkonderdeel.

Meestal is alles in orde, maar hier merkte ik dat mijn stuk in de verkeerde richting werd geprojecteerd, dus het maakt me bang om te denken dat Sw niet altijd in de goede richting projecteert....

Het is de eerste keer in 2 jaar dat dit me overkomt. Enig advies om mij te geven?

Ik voeg een stuk van de Europarlementariër toe dat ik een beetje heb aangepast om het probleem te zien!

Ik geef ook aan dat mijn Sw-instellingen in orde zijn, ik ben in Europese projectie en niet Amerikaans.

probleme_vue.jpg
2 likes

Hallo

Zit je in Europese projectie en niet in de VS?

Het staat in de eigenschappen van het werkblad (klik met de rechtermuisknop op het tabblad): Projectietype.

Meer info:

http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/First_Angle_and_Third_Angle_Projection.htm

Edit: en als je dezelfde weergave opnieuw invoegt, doet hetzelfde probleem zich voor?

Heb je de onderaanzicht niet bovenaan gezet? :-P

1 like

"Ik geef ook aan dat mijn Sw-instellingen in orde zijn, ik ben in Europese projectie en niet Amerikaans."

Precisie: met een snede werkt het, maar niet met een uitzicht...

De snede is in de goede richting, maar het uitzicht niet.

3 likes

Op dat moment voor mij, antwoordde ik te snel!

U kunt proberen om naar het tabblad Opties te gaan: Opties-> Documenteigenschappen->Tabblad Weergavelabels-> Hulpinstellingen

In Basic Auxiliary Views Standard selecteer je ISO

OF in View-labels als de algemene ontwerpnorm in ISO is.

Dat is wat geparametriseerd is.

Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad. Ook daarna niet, ik heb de hele dag getekend, ik heb geen problemen gehad.

Maar het stuk heb ik vanochtend gemaakt, dus het komt ondersteboven uit de werkplaats, en ik kan mijn plan niet goed met de kant naar boven maken..... Gek verhaal:) Maar ik blijf zen...................................

2 likes

Met deze afbeelding kunnen we het probleem zien.

Het is duidelijk!

vue.png
2 likes

Alstublieft! Help me!!!! =)

2 likes

Hoi @ Bart 

Heb je geprobeerd om je kamer en SW op te slaan en te sluiten?

En heropening is soms al genoeg

Ik weet dat mijn antwoord niet logisch is

maar we weten ook dat SW zich soms niet zo streng gedraagt

@+-))

1 like

Dus daar Gt, petje af! :p

Ik ben op zoek sinds vanmorgen, en in feite moest ik gewoon mijn MEP opnieuw doen in plaats van de oude te nemen om alles te laten werken

=) Je wint :p Bedankt!!!

vue_ok.png
2 likes

@ Bart

Er is geen reden 

Het is vaak het antwoord op enkele van de problemen van de patiënt. e

Wie verpest het leven van deze... n  logboek

Blij dat ik uw probleem heb opgelost dat niet echt een probleem was

@+ ;-))

Nou, ik kom na het gevecht aan, maar stond het niet in de instellingen van het blad? (klik met de rechtermuisknop op het werkblad en de eigenschap)

U kunt de Europese projecties hebben in de algemene opties sw. Maar op de instellingen van het blad kunt u nog steeds overschakelen naar ons projectie.

anders was het misschien een elf in het resort!

2014-10-31_test_vues-2.jpg
1 like