Hallo
Ik heb de structuur van mijn projectbestand in Inventor gewijzigd zodat al mijn sites in hetzelfde project zitten en vandaag moet ik werken aan een nieuwe site die een aanvulling vormt op een oude (die nog geen deel uitmaakte van deze nieuwe structuur).
Ik heb geprobeerd een kant-en-klaar te maken van deze oude site naar het nieuwe projectbestand, maar het verkregen model bevat veel fouten (montage van zo'n 5000 onderdelen en ander leidingwerk).
Welke andere oplossing zou ik hebben om de oude assemblage in dit nieuwe project te integreren?
Hallo
Waarom gebruik je niet een simpele knip en plak, nou ik weet niet of je de veilige, maar soms de eenvoudigste en meest effectieve oplossing gebruikt.
Vriendelijke groeten
Bastien
1 like
Ik heb net geprobeerd te kopiëren en plakken met veel hoop, maar helaas werkt het niet: het model zoekt naar het invoegen van onderdelen in de assemblage vanaf het originele pad. Gezien het aantal kamers is het moeilijk om voor elke kamer een nieuw pad toe te wijzen. Toch bedankt.
Met vriendelijke groet.
Hallo
Moeilijk te beantwoorden, omdat ik uw boomstructuur in kwestie niet ken, maar heb je er wel aan gedacht om de kant-en-klare onderdelen te gebruiken om alles in dezelfde werkmap te comprimeren.

Vervolgens archiveren in Vault en verplaatsen naar Vault in de bijbehorende mappen...
Ik zie niet echt een andere oplossing dan om de links met de hand te repareren ...
1 like
Hallo
Heb je de ready-to-go van je eindmontage al geprobeerd.
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo
Takeout heeft veel fouten en ik heb de cloud geprobeerd, maar die werkt ook niet.
Ik ga proberen een parasolid te maken, jammer als ik uiterlijk en materialen verlies: ik wil niet echt alle stropdassen met de hand opnieuw knopen....
De *.step zou misschien geschikter zijn omdat het het mogelijk zou maken om de schijn te behouden, maar niet de nadelen...
Om u te helpen, wat zijn de fouten van takeaway?
1 like
Ik gaf de voorkeur aan parasolid omdat je bij een stepfile de namen van de onderdelen in de assemblage verliest. Dus ik neem alle verschijningsvormen en alle texturen, het is een minder kwaad.
Dus mijn probleem is opgelost :-)
In de kant-en-klare waren de problemen talrijk: het metalen frame dat in de assemblage was ingevoegd, was overal te vinden, hetzelfde voor mijn leidingen (panoplies gemaakt met leidingen), enz...
Dank u allen voor uw hulp.