Hallo
Ik heb net SW 2014 geïnstalleerd, en als ik een ronde buis teken...
Nou, hij wordt weergegeven met "facetten".
Ik kan het commando niet meer vinden, zodat het verschijnt zonder het fineer...
Bij voorbaat dank allemaal
Cdt
Eric
Hallo
Ik heb net SW 2014 geïnstalleerd, en als ik een ronde buis teken...
Nou, hij wordt weergegeven met "facetten".
Ik kan het commando niet meer vinden, zodat het verschijnt zonder het fineer...
Bij voorbaat dank allemaal
Cdt
Eric
Hallo
Ga naar Extra/Opties/Documenteigenschappen/Beeldkwaliteit.
Controleer de waarde van de "Afwijking" en vink de optie "Lengte optimaliseren..." aan "
Je zou een betere weergave moeten hebben.
Hier is een screenshot van de instellingen die ik heb ... Ik denk dat het veel beter zou moeten zijn, onder SW2013 had ik een echte cirkel...
Als dit uw probleem oplost, moet u uw tekensjablonen opnieuw registreren (drwdot). Deze configuratie wordt daar opgeslagen, niet in uw persoonlijke instellingen.
Raadpleeg het stuurprogramma van uw grafische kaart als dit is geoptimaliseerd voor SW 2014
Haal de stuurprogramma's uit de solidworks-driver
In aanvulling op het antwoord van @ Benoit
Daarnaast is de helpsectie:
Hiermee bepaalt u de beeldkwaliteit van modelranden in tekeningen. Wanneer de LCS/LCA Draft Quality bsp ; is uitgeschakeld, bepalen de wireframe-instellingen de weergaven Verwijderde
verborgen lijnen, Schijnbare
verborgen lijnen enWireframe
.
Laag - Hoog (langzamer). Verbetert de beeldkwaliteit. Zet de schuifregelaar op Laag als u de afbeelding sneller opnieuw wilt tekenen zonder belang te hechten aan de weergavekwaliteit; Beweeg de schuifregelaar naar Hoog (langzamer) voor een hoge weergavekwaliteit, maar langzamere regeneratie.
Als u problemen opmerkt met de weergave van een LCS-afbeelding, verplaatst u de schuifregelaar naar rechts.
Nauwkeurige weergave van overlappende geometrische elementen (betere kwaliteit, maar langzamer). Geldt alleen voor tekeningdocumenten. Wanneer een tekening veel kleine kruispunten bevat, schakelt u deze optie uit om de prestaties te verbeteren.
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/HIDD_OPTIONS_IMAGE_QUALITY.htm
Zie ook de opties voor anti-aliasing:
Hiermee bepaalt u het niveau van anti-aliasing dat moet worden toegepast op modellen in het grafische gebied. Anti-aliasing strijkt gekartelde randen glad, waardoor het beeld er realistischer uitziet.
Nee | Schakelt anti-aliasing uit. |
Randen/schetsen met anti-aliasing | Hiermee maakt u gekartelde randen glad in de modi Randen in Gearceerde afbeelding, Wireframe, Verborgen lijnen verwijderd en Verborgen lijnen zichtbaar. Voorbeeld : Anti-aliasing randen weergeven |
Anti-aliasing van de hele scène | Beschikbaar als uw videokaart anti-aliasing van de hele scène ondersteunt en voldoet aan de stabiliteitscriteria. U moet de anti-aliasing-instellingen in het configuratiescherm van de grafische kaart instellen, zodat de toepassing de controle heeft. Hiermee past u anti-aliasing toe op het gehele grafische gebied voor onderdelen, samenstellingen en tekeningen. Sluit alle SolidWorks-documenten voordat u anti-aliasing voor de hele scène in- of uitschakelt. Start de SolidWorks-software opnieuw op om rekening te houden met de anti-aliasing van de hele scène. |
http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_OPTIONS_EDGES.htm
http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/c_Anti_Alias_Edge_Example.htm
In feite lag mijn probleem niet bij mijn tekening, maar bij mijn onderdeelbestand. U moet het commando "sla de facélisatie op met het document van het onderdeel" uitvinken... Extra/Opties/Documenteigenschap/ Beeldkwaliteit, zie bijgevoegd bestand.
Bedankt @ allemaal.
De grootte van je kamer is ook belangrijk
Als u standaard in definitie in M bent en u bent diameter in 1/10 van MM.
Je kunt jezelf ook vinden met dit soort eigenschappen
Dit is een terugkerend probleem voor horlogemakers
De facetisering werd inderdaad aangegeven in de eerste link die ik plaatste.