Het is al een paar dagen dat ik mijn haar uittrek elke keer als ik mijn visie wil draaien, het komt vast te zitten in één richting van een as.
Ik gebruik de middelste knop van mijn muis (wiel) om de rotatie van de weergave te activeren en ik heb een soort klein pictogram dat verschijnt (rood vak), behalve dat er een as is (in de richting van Y) die door het midden gaat.
Zoals wanneer je op een gezicht of een as klikt door op het wiel te klikken, maar ik denk dat ik de Y naast de as had staan.
Ik hoop me verstaanbaar te maken. Ik heb zojuist mijn oude instellingen hersteld om dit ding te verwijderen en het werkt normaal, pfff.
Mijn vraag is: waarom ik? :'(
Hoe ik erin slaagde om deze kleine as in het midden van mijn pictogram te krijgen die mijn rotaties blokkeerde , naar de bovenkant van Y.
Ik begrijp het ook niet, maar om met het wiel te draaien, selecteer ik niets of een rand of een oppervlak, en het werkt heel goed.
Inderdaad merk ik ook dat er een as in de rotatie logo, die aangeeft dat men draait langs een as, en kan worden gedeselecteerd door te klikken buiten het stuk en de hole is gespeeld... @.
Om de as in het midden van het rotatiepictogram te deactiveren, moet je met de rechtermuisknop in de viewport klikken en het vinkje bij "Rotate around the stage floor" uitvinken.
En op de vraag: "Waarom ik? :'( ", Ik zou geneigd zijn te antwoorden " omdat " :-)
Gefeliciteerd! Je bent erin geslaagd om mijn probleem opnieuw te creëren =D
Dus het principe is dat je niet in de grond kunt komen? Bedankt, ik had in ieder geval mijn haar uit kunnen trekken op de dag dat ik het opnieuw activeer!