roub25
2 maart 2017 om 11:20
1
Hallo
Ik heb een probleem met het automatisch opslaan, ik heb deze foutmelding die verschijnt:
Ik heb al geprobeerd om de chemain van het bestand te veranderen waar het zou worden gemaakt, maar niets helpt.
Bedankt voor je antwoorden en een fijne dag
Hallo
Normaal gesproken wordt deze melding weergegeven wanneer je voor de tweede keer inlogt op Solidworks. Controleer de actieve processen als er geen twee keer Solidworks.exe zijn, in welk geval het proces wordt uitgeschakeld.
7 likes
gt22
2 maart 2017 om 11:52
3
+1 @ Cyril.f
je hebt meerdere SW-sessies openstaan, staat er in de tekst ;-)
@+;-)
3 likes
roub25
2 maart 2017 om 12:12
4
Juist tijdens het lezen van de tekst had ik al meerdere keren gekeken, als ik geen 2 sessies open had staan, is dat niet het geval:
pascal
2 maart 2017 om 12:15
5
+1 met de anderen.
Dit gebeurt meestal na een SW-crash.
Ik zag dit wel eens in de versie van 2014 toen ik SW sloot.
Het spel was niet meer op het scherm, maar het proces liep nog steeds.
pascal
2 maart 2017 om 12:17
6
Je moet in het tabblad Proces kijken en niet in toepassingen ;-)
1 like
roub25
2 maart 2017 om 12:18
7
Het probleem is dat het het de hele tijd met me doet, zelfs 's ochtends wanneer mijn computer opstart.
En zoals je kunt zien in mijn taakbeheerder, heb ik niets.
nanik
2 maart 2017 om 12:19
8
Heb je geprobeerd een röntgenfoto te maken?
Hallo
Naar mijn mening heb je geen schrijfrechten in de map die is gedefinieerd voor het SOLIDWORKS-logbestand. (Zie bijgevoegde screenshot)
U kunt de sleutel wijzigen met een dubbelklik, maar pas op dat u deze niet verknoeit in de register-editor.
Fijne dag
Mick
journalfolder.png
2 likes
Hallo
Ik ben het eens met mijn collega's. Deel je bericht met een andere gebruiker??? Als dat zo is, heeft deze misschien Solidworks open gelaten met hetzelfde project...
2 likes
pascal
2 maart 2017 om 12:47
11
@ AC Cobra 427:
Het SW-proces is gebonden aan de gebruiker, niet aan de taak.
Ik heb mijn pc wel eens bij een collega achtergelaten om een andere sessie te openen en we hebben dit bericht nog nooit in deze configuratie gehad.
2 likes