Ik gebruik Draftsight al een tijdje om een aantal persoonlijke DIYfts voor te bereiden
Onlangs heb ik een upgrade uitgevoerd naar de nieuwste versie van Ubuntu en heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om de gratis versie van Draftsight 2015 te installeren.
Sindsdien heb ik veel moeite met het gebruik van de muis: als ik door het tekengebied scrol, is de beweging van de aanwijzer schokkerig en oncontroleerbaar.
Dit probleem is niet permanent, maar wanneer ik de muis kan gebruiken, is het niet zo soepel als voorheen.
Kunt u mij helpen en mij de procedure geven die ik moet volgen om dit probleem op te lossen?
Ik had hetzelfde probleem en ik merkte dat het te maken had met mijn bestand dat ik had geopend en dat "beschadigd" was
Ik heb het verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, altijd hetzelfde
Om het bestand te "ontwikkelen", moet u de tekening wijzigen. Anders wordt er ook de conceptversie gebruikt, als het een oude versie is, raad ik ten zeerste een upgrade aan, tenminste als de ramen compatibel zijn.
Tijdens het zoeken naar informatie op het net, kwam het probleem van een stotterende muis vaak voort uit het stuurprogramma van de grafische kaart dat niet meer up-to-date was, ik heb het nieuwste stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd en de oude versies verwijderd en alles werd weer normaal.
waarschijnlijk een fout van de Ubuntu-upgrade, die het nieuwe stuurprogramma niet opnieuw installeert
een jaar lang was ik gestopt met het gebruik van Draftsight.
Nadat ik andere software had geprobeerd, was ik niet tevreden met hoe ik het moest gebruiken en hoe het werkte.
Ik had drafsight nodig om een aantal ingewikkelde asez-plannen te maken, en ik zocht wanhopig naar een oplossing voor het probleem, meldde het aan Draftsight, zonder enige reactie, en ik vond toevallig een hack die niet ideaal is, maar me in staat stelt om drafsight te gebruiken.:
Voordat u Draftsight start, koppelt u gewoon de muis los, zodra het programma actief is, sluit u de muis weer aan en daar:
Het werkt!!!
Hetenige wat niet meer werkt is inzoomen met het muiswiel, maar je kunt wel inzoomen met de command balk, of het touchpad