Probleem met uitgestelde tekeningen ( taak "Model(len) vrijgeven" )

Hallo

Ik heb een probleem met de optie "Uitgestelde tekeningen" in de taak "Model(len) vrijgeven" in de specificatiestroom.

Mijn doel is om het genereren van tekeningen uit te stellen van die van mijn 3D-model.

Mijn project bestaat uit twee delen:

- 1 kindproject dat het 3D-model en de bijbehorende tekeningen genereert 

- 1 bovenliggend project dat x genereert (child-project) op basis van het aantal kinderen dat ik wilde toen ik bestelde (Child Specification List)

Momenteel in de stroom van mijn kindproject, zet ik een * in de optie "Uitgestelde tekeningen" wanneer de staat mijn "Releasemodel(len)" bevat. Vervolgens gebruik ik in de volgende staat de taak "Clear Deferred Flag For Specification Drawings" tijdens het invoeren van de SpecificationID.

De overgang van de ene toestand naar de andere wordt dan gedaan vanuit het bovenliggende project door een overgang die door de gebruiker wordt geactiveerd wanneer hij de tekeningen wil genereren.

Mijn probleem is dit, wanneer ik de overgang activeer om mijn tekeningen te genereren, heb ik een foutmelding die verschijnt in het rapport tijdens de actie "Uitgestelde vlag wissen voor specificatietekeningen" die me vertelt dat er geen specificatie is met de ingevoerde id opgeslagen in de groep.

En inderdaad, als ik in mijn map Specificaties kijk, vind ik mijn specificatie van het bovenliggende project, maar ik kan de specificaties van de onderliggende projecten niet vinden.

Is iemand dit probleem ooit tegengekomen? of zou ik een idee hebben waar ik een fout maak? 

Als je ooit meer uitleg nodig hebt, aarzel dan niet om het me te vragen.

Bedankt.

Vriendelijke groeten.

Hallo

Ik heb de oplossing voor mijn probleem gevonden:)

Tot nu toe gebruikte ik de taak "Clear Deferred Flag For Specification Drawing" in de flow van het child-project toen ik deze taak in de flow van het bovenliggende project moest plaatsen.

Samenvattend:

- We specificeren "Uitgesteld tekenen" in onderliggende projecten

- Vlaggen in het bovenliggende project worden verwijderd

Vriendelijke groeten.