Hallo Momenteel doe ik een BTS-stage in een bedrijf, ik heb geprobeerd SolidWork 2016 te downloaden, maar helaas kom ik een probleem tegen bij het starten van de download (uitvoering van setup.exe).
Dit is een directe download uit 2016 en geen upgrade.
Het venster wordt geopend en er wordt een bericht weergegeven "SolidWork 2016 vereist een versie: Windows 7 Pack 1 en u bevindt zich in Windows 7 Pack 0 .... Sluiting van de faciliteit." Het venster wordt dan gesloten en kan niet worden gedownload.
Het probleem is dat mijn systeem in Windows 7 (x64) is, dat normaal gesproken compatibel is met SW 2016. Zie afbeelding:
Ik hoop dat u mij kunt helpen bij mijn aanpak en dank u bij voorbaat. Vriendelijke groeten.
Bedankt voor je antwoord, maar ik heb het probleem zelf opgelost, omdat ik niet wilde starten vanuit de downloadconfiguratie, heb ik vervolgens mijn configuratie in de installatie gewijzigd, die na de download verscheen en ik slaagde er vervolgens in om de 2016-versie te downloaden.
Ze werken allemaal naar behoren. Dank u voor uw aandacht en wens u een fijne dag;)