Probleem met het installeren van het door draftsight opgegeven pad te lang

Ik kan Draftsight 2015 niet installeren op mijn laptop (Windows 8 64bits). De installatie start met succes en stopt met de volgende foutmelding "Gespecificeerd pad, c:\.... , te lang. Dit voorkomt dat de software wordt geïnstalleerd zonder de mogelijkheid om een andere keuze te maken.

Ik zet het direct onder C en verander het pad in de opties, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Ik moest de 2012-versie installeren om te kunnen werken

1 like

Hallo

Ik heb een tutorial gemaakt voor dit probleem:

http://www.lynkoa.com/tutos/probleme-installation-draftsight-chemin-trop-long-path-too-long

Open voor Windows 8 een map, klik vervolgens bovenaan op het tabblad "Weergave" en vervolgens op "Optie".

Hallo

Met het bericht  "het opgegeven pad..." is te lang" tijdens de installatie onder W7, heb ik de tutorial gedownload. Het vertelt u om c:\ProgramData\Application data (of een naam die er dichtbij ligt) te hernoemen.

Ik heb wel een map C:\ProgramData maar in de submap heb  ik alleen "Programma's", de andere submappen komen overeen met geïnstalleerde programma's. Ik heb de naam  "Toepassing" gewijzigd en dezelfde foutmelding.

Mijn pc is een Windows-laptop is up-to-date.

Ik hoop dat iemand een ise heeft, anders moet ik migreren naar W10.

Bedankt

GC