Solidworks 2015 Installatie Probleem

Hallo allemaal,

Hallo allemaal, ik vind een defect in de installatie van Solidworks 2015 sp0, wetende dat ik een paar dagen geleden zonder problemen op een andere computer installeer!
Zie bijgevoegde afbeelding

capture.png

Hallo

We hebben meer informatie nodig om je te kunnen helpen.

Er is zeker een foutmelding verschenen. U kunt ook het installatielogbestand controleren.

1 like

Het lost je probleem niet op, maar het installeren van SP0.0  is een slecht idee.

SP3.0 installeren

Je kunt het vinden op:

https://www.solidworks.com/sw/support/downloads.htm

5 likes

Hallo

als u een Axemble-klant bent, moet u een brief hebben ontvangen waarin staat dat u de 2015 SP0-versie niet moet installeren, omdat deze een probleem heeft met de bestanden.... Volgens wat werd opgemerkt, zijn wijziging van de datum op het moment van registratie, wat zou kunnen leiden tot de vernietiging van de bestanden.

En hij plaatste een link om de Sp2.1-versie rechtstreeks te downloaden ...

Van mijn kant had ik de informatie in ieder geval rond januari-februari 2015 ontvangen

Download dus direct het meest recente pakket van deze beste :).

Zie @flegendre link

3 likes

Dit servicepack wordt geïnstalleerd zonder tussenkomst van de installatiemanager.

Je moet direct het juiste bestand starten dat in Solidworks-gegevens 2015 staat, zoiets.

Ik weet de naam niet meer, maar ik heb hem een tijdje geleden gepost.

Daar ben ik naar op zoek.

(Anders, zoals anderen zeggen, is de Sp3 veel stabieler...)

Persoonlijk blijf ik in 2014 in afwachting van duidelijke verbeteringen.

1 like

Ter informatie, toen ik de SP1.1 ontving om het te installeren moest ik een DL-dvd branden, omdat van de harde schijf slot het maakte me niet. Ik denk dat er een locatieletter in het installatiebestand zit die niet compatibel is.

De SP0 is echt een slecht idee voor de installatie omdat het een aantal bekende bugs heeft.

3 likes

Hallo

Ik probeerde Solidworks 2013 sp3 te installeren! En het vertoont hetzelfde probleem!

zie bijgevoegde foto :(

capture2.png

Ik heb de installatie van de SWWI-map gedaan en het werkt! behalve dat ik de bibliotheek (gereedschapskist) niet kan vinden