Probleem met het gebruik van slimme tekeningen

Hallo

Mijn doel is om Smart Drawings te integreren in de flow van mijn ontwerpbureau, helaas heb ik verschillende vragen die me blokkeren:

- Wat is de werkelijke limiet van dit nut? Kunnen we echt tekeningen maken die zijn aangepast aan elk type kamer?

- Een tip voor plaatwerk? Ik kan alleen een uitgevouwen weergave invoegen met behulp van "Maak een nieuwe weergave van het zich ontwikkelende deel in het midden van het werkblad" in "Opties". Bovendien is deze weergave niet gedimensioneerd, is deze geïmplementeerd in een nieuw blad en moet deze worden ingesteld op schaal 1:1.

- Hoe werkt automatisch scoren? Als ik "met automatische dimensionering" aanvinkt, heb ik veel te veel afmetingen naar mijn smaak die verschijnen (zelfs de afmetingen van de laagradius). Als ik "Met afmeting (modelobjecten)" aanvinkt, verschijnt er niets... Moet je vooraf iets voorbereiden? op de munt?

Ik dank u bij voorbaat voor de antwoorden die u mij zult geven. (Bijgaand vind je een voorbeeld van een tekening die ik wil maken met Smart Drawings)

Vriendelijke groeten

Matthias EMON

600004a.pdf