Probleem met bevroren scherm

Hallo
Met SolidWorks bevriest mijn scherm regelmatig, waardoor ik het moet afsluiten en opnieuw moet opstarten om het tijdelijk te deblokkeren. Dit probleem doet zich voor bij het werken met onderdeel- of assemblagebestanden.

Hallo Benaceur_Charkaoui,
Van harte welkom bij de gemeenschap, in de hoop u te helpen uw probleem op te lossen.
Inderdaad, ik kom dit probleem soms tegen, en om het te verhelpen doe ik precies dat, ik stop en ik start opnieuw. Ik weet niet waarom, ik heb de SW2022SP4 versie.
Daar heb je het, ik heb geen andere oplossing voor dit probleem. Ik denk dat iemand de oplossing voor ons zal vinden.
Succes.
@+.
AR.

Hallo
Ik kan me niet herinneren dat ik dit probleem ben tegengekomen (over het algemeen crasht SW in plaats van bevriest :smiley: ).
Op het eerste gezicht neig ik naar verschillende problemen:

• Stuurprogramma's niet compatibel

• Onvoldoende pc-bronnen

• Antivirus die werkt

• Een parameter in SW die onder bepaalde omstandigheden crasht

Als de crash gemakkelijk te reproduceren is, is de eenvoudigste manier om SW in de veilige modus te starten, zodat deze met een standaardinstelling wordt gestart.
Als het niet meer bevriest, komt dat omdat het daar vandaan komt.

4 likes

Hallo aan jou, ik heb hetzelfde probleem is om te zien dat vastloopt Wanneer ik het juiste paneel gebruik Dat ik ga op zoek naar de items in mijn bibliotheek Onmogelijk om iets te doen De enige manier is om het opnieuw op te starten Via de Task Builder...
Het is erg jammer als je elke keer je gegevens kwijtraakt.