Ik moet een grote assemblage opnemen in . STEP-bestand om het naar een klant te sturen, maar wanneer ik het SolidWorks-record start, loopt het volledig vast en gebeurt er niets en na een tijdje wordt SolidWorks gesloten en wordt het STEP-bestand niet gemaakt.
Als iemand weet waar het probleem vandaan kan komen en ze weten de oplossing, dan ben ik er helemaal voor.
De oplossing van @ac cobra (die ik voor de gelegenheid groet) is logisch en gemakkelijk te begrijpen.
Step is een stukformaat, terwijl ASM een veelheid aan onderdelen is.
Het formaat voor het converteren om een RWZI te verkrijgen omvat niet de link die moet worden gemaakt tussen verschillende onderdelen - een beetje zoals een onderdeel met meerdere lichamen en daarom ellendig gevuld.
Let op: als het alleen is om door te geven aan je klant heb je naast de Cobra @ac oplossing die van Edrawing. Het is een bestand dat via een exe direct leesbaar is voor je klant.
Als het om een silhouet gaat, geef ik de klant meestal een lichte montageversie in onderdeel en stapbestand
Ik vereenvoudig de montage door alle schroeven te verwijderen, alle onderdelen die van buitenaf niet zichtbaar zijn. Ik verwijder de stickers. Ik vereenvoudig de delen met veel stops als dat nodig is.
Ik start eerst een conversie naar prt , importeer de optie van alle geselecteerde componenten en voer vervolgens vanuit de prt een stap uit.