Vergelijkingsprobleem in Solidworks 2014

Hallo allemaal.

Hier heb ik weer een klein probleem met solidworks, sinds gisteren op een chassis waarop ik een ongelijk 20x40 hoekijzer heb geplaatst, het zet het kleine logo "vergelijkingen" in de creatieboom in rood, als ik erop klik, vertelt het me dat het de vergelijking van de schets 114 is die verantwoordelijk is voor deze fout, alleen ik had hoeveel ik ook kijk in al mijn mechanisch gelaste elementen, ik kan deze schets niet vinden, omdat ik vermoedde dat het probleem waarschijnlijk afkomstig was van de schets van het hoekijzer, dus besloot ik het te verwijderen, maar het verandert niets ... Het is raar dat ik deze schets niet kan vinden, vooral omdat deze fout bij elke reconstructie van het stuk terugkomt

equations.png

Nou, ik heb net mijn probleem opgelost, ik heb gewoon het laatste element verwijderd, dus mijn hoek, toen heb ik het er weer in gestopt en de oude vergelijking verwijderd en alles is weer normaal, maar zoals gezegd, het is echt heel vreemd, ik weet niet waar hij deze schets 114 vandaan heeft ...  

1 like

Opgeloste :)