Sinds ik van computer ben veranderd en SW 2015 opnieuw heb geïnstalleerd, heb ik problemen met de configuraties van de onderdelen die vergelijkingen integreren: als een van de dimensies afhankelijk is van een andere (bijvoorbeeld diameter = straal (waarde ingevoerd in de onderdeelfamilie) x 2) wordt de berekening niet uitgevoerd. Als het bestand is opgeslagen met straal 800, wordt de tekening niet bijgewerkt wanneer ik de straal wijzig in 700. Het onderdeel beweegt niet van vorm en er ontstaan fouten in de assemblages.
Het probleem is dat het bestand werkt op de computers van mijn collega's. De enige oplossing die ik op dit moment heb gevonden, is om het bestand lokaal op te slaan in de map waarin ik werk en de afmetingen te wijzigen door mijn berekeningen uit te voeren en de afmetingen te vervangen door vergelijkingen door de resultaten rechtstreeks. Ik kan de bibliotheekstukken met vergelijking niet meer gebruiken.
Het lijkt erop dat je een probleem hebt met de installatie. U moet een reparatie uitvoeren.
Om elk conflict tussen deelfamilie en vergelijkingen te voorkomen, heb ik er een gewoonte van gemaakt om al mijn vergelijkingen in de deelfamilie te plaatsen en de kolommen die ik niet nodig heb te verbergen.
op mijn pc, voor het voorbeeldstuk, gaat de compositie om mee naar huis te nemen goed. Aan de andere kant begrijp ik het nut van de vergelijking in de schets niet?
Hallo, ik heb je kamer geopend en merkte dat de uitgevouwen staat is verwijderd!? (grijs) Ik heb het geactiveerd en de dimensiewijziging werkte!! Te controleren voordat u het opnieuw installeert.
Voordat u gaat voor de totale herinstallatie... Ben je al eens gaan kijken naar de reconstructieparameters ? Het lijkt erop dat ze automatisch waren en nu moet je ze handmatig doen
Bedankt allemaal voor jullie suggesties, helaas werkt niets, zelfs niet de reparatie van de software en aangezien we niet meer in onderhoud zijn met Axemble, weet ik niet wat ik anders moet doen. Ik ga verder met systeem D door lokale kopieën op te slaan die door collega's zijn gewijzigd...