Excel-exportprobleem van smartbom

Hallo gemeenschap,

Ik heb een probleem dat sinds vorige week is opgedoken.
Ik genereer mijn stuklijst vanuit SmartBom, maar wanneer
dat ik op het pictogram klik waarmee ik naar Excel kan exporteren, gebeurt er niets.
Excel kan niet meer worden gestart.
Heeft iemand ooit dit probleem gehad??

We zijn op Windows 10 en Office 365 pack.
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

Hallo
Zie dit onderwerp, het probleem is zeker hetzelfde, de versie van Office 365 die niet compatibel is met solidworks:

1 like

Hallo
We hebben een versie die compatibel is omdat deze werkt op het werkstation van sommige van mijn collega's.

Ik heb niet gezegd dat het soms niet werkt, maar dat het van de ene op de andere dag een probleem kan zijn op een of allemaal willekeurig.
Ik ben er op verschillende posities geweest en zonder te begrijpen waarom het op één positie in het bijzonder verknoeit zonder iets te vragen.
Het antwoord van de Visiatv-hotline was om een compatibele versie te installeren, die het probleem effectief oplost.

1 like

Oké en wat is een compatibele versie?
Option Excel

Nadat ik merkte dat in de Excel-opties een applicatie-invoegtoepassing is uitgeschakeld.
Ik wil dit graag rechtzetten, ook al weet ik dat integratie niet slimbom is.
Op het werkstation van mijn collega's staat er niets in de uitgeschakelde applicatie-invoegtoepassingen.

Als iemand weet hoe dit te corrigeren, ben ik geïnteresseerd.

Kijk naar het onderwerp dat in mijn 1e antwoord wordt aangehaald, er is een link met de compatibiliteit volgens de sw-versie.
Omdat ik een groot heer ben, geef :laughing: ik het u:
https://www.solidworks.com/fr/support/system-requirements

1 like

Ha sorry, dank je, ik zal kijken

1 like