Ik kan de SolidWorks-bugs niet tellen, maar de bestandsbeheerproblemen had ik al, maar ik vind het moeilijk te geloven dat bestanden of mappen (lokaal) verdwijnen. Hiervoor heb ik jullie mening nodig, ik zal de situatie aan jullie uitleggen. De PC: Beveilig netwerk voor beperkte projecten. SW2022 SP5 - De Beste Versie
Ik heb een WWTP van een onderaannemer gekregen (gemaakt onder Inventor), en ik gebruik hem opnieuw voor een omgeving. Wij behandelen afvalwaterzuiveringsinstallaties op de volgende manieren: 1-Opening in het zuidwesten van de WWTP 2-We verbrekenen de verbanden tussen model en functies. 3-We houden alle sub-assemblies intern bij de hoofdassembly.
Kortom, alles is prima aan het model (ik zal je alle gedoe besparen met de pc-gekke vertraging), 1 week met een pc in PLS, het wordt beter als een liefdadige ziel (wat zeldzaam is) mijn account verwijdert om een ander schoon account opnieuw aan te maken dat werkt. We hebben hier een behoorlijk management.
Maar sinds vanmorgen, na meerdere crashes in de SW, verschijnen er fouten op mijn STEP. (Foutmodule: slduiu:007fac20 als dat helpt) Na twee crashes verlies ik een deel van mijn STEP (subassemblages verliezen onderdelen. Na weer een crash verlies ik andere stukken.
Ik heb al veel problemen gehad met deze posities, waarvan vele onverklaarbaar zijn. Voordat ik mijn gezondheid verlies, wil ik graag weten of dit soort problemen bij jou bestaan en hoe ik ze kan oplossen? Om een assemblage samen te vatten waarbij alle onderdelen en assemblages intern zijn, en die besluit een uitharding uit te voeren door onderdelen te verwijderen. Nou, we zijn verkocht, het is iets minder zwaar
Hallo FRED78, Ja, het gebeurt ons als er meerdere van ons op staan, of als het dossier per ongeluk wordt verplaatst. Maar ik denk meer aan jouw server. Wat mij betreft merk ik dat wanneer we stappen van onze klant of leverancier gebruiken, onze pc's vertraagt. Dat wil zeggen, wanneer je een assembly opent die bestaat uit deze SW-stapherhalingen, het erg hapert.
Nooit zulke problemen gehad. De enige gevallen van bestandsverlies in een stap zijn wanneer de onderdelen lokaal worden opgeslagen en geopend vanaf een netwerkcomputer. Over het algemeen verbreek ik de link met de stap en maak ik hem (indien mogelijk) lichter van alles wat alleen maar verzwijgt (schroeven, kleine onderdelen, nutteloos...).
En dan onderassemblage en virtuele onderdelen of export van de assemblage in deel, en meer risico.
Ik klaag al twee jaar over onze gecensureerde PC's
Ik begrijp de traagheid, onze bijeenkomsten zijn zwaar. Na de overijver van een IT-medewerker (wat laat zien dat sommige mensen moeite doen), werkte mijn pc ondanks de grote omvang van mijn assemblage perfect. Maar ik heb recht op maximaal 24 uur vloeiendheid op deze pc's , daarna zijn we niet standaard .
Normaal gesproken, en hier zal ik je niet vertellen hoe onze pc's archiveren, maar ik werk wel lokaal, dus dit kan niet het probleem zijn?
Dus tenzij onze DR IT-afdeling, " van mijn twee ", updates maakt die onze data wissen, wat ik niet uitsluit (dit is het moment waarop ik mijn spanning verhoog), dan is de verklaring van de server mogelijk.
Maar ik hoop dat mensen die zo'n systeem voor mij hebben opgezet, vaak controleren en testen zodat dit soort problemen niet ontstaan.
Mij werd verteld dat werken aan dit soort projecten 20% van de tijd kost, maar nu is het meer zo'n 50% van de tijd verspild