hallo, ik heb een trage weergave met betrekking tot de configuraties van een kamer, is dit normaal.
Duidelijker is dat ik een buis heb gemaakt met gaten en vierkanten aan elke kant, deze buis heeft een minimale afmeting van 200 mm dan ik heb gemaakt
configuraties met een pitch van 150 mm om 2000 te bereiken, dus elke keer als ik op een van de configuraties klik, duurt het meer dan 1 minuut voordat het volledige scherm zo normaal is
Ik heb het getest, de tijd om van de ene configuratie naar de andere over te schakelen is meer als 10 seconden en ik heb een oude bouzin (Dell Precision T3500: Xeon W3530@2,8 GHz RAM 12 GB en Quadro FX1800).
Hallo, bedankt allemaal voor jullie antwoorden, ik heb al jullie opmerkingen doorgestuurd naar mijn infoafdeling.
De driver is up-to-date en compatibel volgens hen... ze kunnen SW niet uitsluiten van het zogenaamde interne antivirusprotocol van het bedrijf.
Ter info, SW is niet lokaal op mijn pc geïnstalleerd, het staat op een server, dus alle links staan op de server, naast de traagheid, heb ik veel bugs, voorbeeld van een plan, wanneer ik afdruk, zijn er ontbrekende weergaven, wanneer ik een pdf van dit plan maak, er zijn ontbrekende weergaven, ik moet mijn bestand opnieuw genereren voordat ik enige actie onderneem, afdrukken of zelfs opslaan enz ...
Ik wist dat het kwam door de installatie van SW en niet door mijn manier van gebruiken.