3D traagheid probleem

hallo, ik heb een trage weergave met betrekking tot de configuraties van een kamer, is dit normaal.

Duidelijker is dat ik een buis heb gemaakt met gaten en vierkanten aan elke kant, deze buis heeft een minimale afmeting van 200 mm dan ik heb gemaakt

configuraties met een pitch van 150 mm om 2000 te bereiken, dus elke keer als ik op een van de configuraties klik, duurt het meer dan 1 minuut voordat het volledige scherm zo normaal is

Bedankt voor je hulp

section_tube2.jpg

Het kost tijd om elke configuratie opnieuw op te bouwen, na 1 minuut lijkt me lang.

Maar het hangt af van de gebruikte pc (processor, grafische kaart...)

Van het proces dat wordt gebruikt om de piercings te herhalen...

Het aantal configuraties

U kunt ook de blokbalk in de kamer gebruiken om reconstructietijd te besparen.

Plaats anders je deel en een zeefdruk van de boom en we zullen zien of we deze keer kunnen verbeteren

2 likes

De manier waarop de gaten op dit soort modellen zijn gemaakt, is essentieel.

Plaats uw stuk (met vermelding van de gebruikte versie van SW).

1 like

SOLIDWORKS PROFESSIONAL 2016 x64 editie SP4.0 quadra-bord K2200

Voor de configuraties is de afbeelding bijgevoegd in het 1e verzoek

anders zitten de gaten in een lineaire herhaling van aangezicht tot aangezicht, als ik het zo mag zeggen

Bedankt voor je hulp

montant_35x35.sldprt

processor

Hallo

Kijk of het u kan helpen of zo niet, dan moet u de functieblokkeerbalk gebruiken die onnodige reconstructies voorkomt.

1 like

Bedankt voor het online zetten van uw sjabloon.

Ik heb het getest, de tijd om van de ene configuratie naar de andere over te schakelen is meer als 10 seconden en ik heb een oude bouzin (Dell Precision T3500: Xeon W3530@2,8 GHz RAM 12 GB en Quadro FX1800).

Idem vrij snelle verandering

Win10 zei:

Dell T3600 Xeon E5-1620 @ 3,6 GHz Ram 32 GB Quadro K2000

Idem, geen specifieke latentietijd op SW2016 SP5 en een T3610 (Xeon E5-160V2@3.0 GHz, Quadro K2000).

Is het stuurprogramma up-to-date en compatibel met de 2016? (of in ieder geval functioneel gecertificeerd)

Als er een antivirusprogramma is, is het dan ingesteld om SW-bestanden uit te sluiten van verwerking?

Hallo, bedankt allemaal voor jullie antwoorden, ik heb al jullie opmerkingen doorgestuurd naar mijn infoafdeling.

De driver is up-to-date en compatibel volgens hen... ze kunnen SW niet uitsluiten van het zogenaamde interne antivirusprotocol van het bedrijf.

Ter info, SW is niet lokaal op mijn pc geïnstalleerd, het staat op een server, dus alle links staan op de server, naast de traagheid, heb ik veel bugs, voorbeeld van een plan, wanneer ik afdruk, zijn er ontbrekende weergaven, wanneer ik een pdf van dit plan maak, er zijn ontbrekende weergaven, ik moet mijn bestand opnieuw genereren voordat ik enige actie onderneem, afdrukken of zelfs opslaan enz ...

Ik wist dat het kwam door de installatie van SW en niet door mijn manier van gebruiken.

Fijne dag voor iedereen en nogmaals bedankt

Geen wonder dat het niet geweldig werkt

aangezien uw SW op de server staat

en niet lokaal met alle latencies van het netwerk (........)

Dit is naar mijn bescheiden mening een grote tekortkoming in de praktijk

en helemaal niet aanbevolen als ik het mis heb door EADS

@+ ;-)

2 likes