Ik probeer wanhopig tekenexports te doen in .dxf, maar wanneer ik begin met de uitvoering van mijn taak, verandert het in een vacuüm en na een tijdje vertelt het me iets als "Uitvoering van de macro onmogelijk" en het gaat zo door ...
Hallo, is dit een planningstaak of een macro? Als het een macro is, wat is dan de code? Is het geen probleem van een niet-bestaande mapnaam of een reeds bestaand bestand maar alleen-lezen?
Is het de nieuwste SP van SolidWorks 2014 die is geïnstalleerd? De SP5 lijkt mij. Anders gebeurt het met alle bestanden? Kies je een bepaalde map om de taak te starten?
Ik ben momenteel in SP4, ik zag de beschikbaarheid van een update voor SP5, maar een vriend vertelde me dat het veel links verknoeide om de update te doen, dus ik durfde de stap nog niet te zetten, ten onrechte?
En ja, dat doet het bij mij met meerdere bestanden, ik heb getest in de modus "een heel compleet bestand" met veel tekeningen en ook maar een enkele tekening.
OK ik ga de SP updaten dus en ik zal later zien, kleine sub-vraag, die ik beschikbaar heb, de 2015 update, daar aan de andere kant als ik het doe, zal het een puinhoop maken in mijn bestanden?
Perfect het is onberispelijk, met de update van de SP werkt de taakplanning correct!
Ik wacht voor het geval dat u uw mening krijgt over de update van SW 2014 naar SW 2015, als de verandering niet te "abrupt" is voor de links in mijn bestanden.
Anders, om meer meningen te krijgen voor de overgang van 2014 naar 2015, waarom stelt u dan geen nieuwe vraag. Waarschijnlijk zullen andere gebruikers interessante informatie hebben.
Edit: de 2015 versie is nogal buggy denk ik, dus de update is niet aan te raden tijdens het wachten op de SP3 die in april zou moeten aankomen.
Zie hier de vraag: http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/solidworks-sp112015