Probleem met het openen van de montage

Hallo, na een netwerkcrash merk ik dat ik mijn SW22-assemblagebestand niet opnieuw kan openen ...

Inderdaad, deze laadt alle bestanden, maar aan het einde van het laden van de bestanden laat deze me dit zien en de assemblage sluit zodra ik op OK klik

image

Als je dit probleem al bent tegengekomen en dit idealiter hebt opgelost :wink:

Ps: Het lukt me om het midden in het beheer van grote ontwerpen te openen, maar het brengt me niets achter ^^

Bij voorbaat dank

Helaas gebeurt dit soms (micro, netwerkstoring of ander probleem tijdens een opname)
Om te proberen uw assemblage te herstellen, opent u alles wat u kunt waaruit het bestaat, opent u het, lost u het op.
Soms werkt het, anders bel ik de computer en maak ik de back-up van de dag ervoor. Of als vergadering van de dag, doe ik het opnieuw terwijl ik 30 minuten klaag over Dassault... :cold_face:
Of zelfs automatische back-up als deze is geactiveerd.

5 likes

Hallo
Ik heb dit probleem al gehad en ik ben erin geslaagd om eruit te komen door een eerste opening te maken in groot ontwerpbeheer en vervolgens het hele ding te laden.

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Van mijn kant bied ik de geavanceerde configuratie aan

Capture1
Het enige dat overblijft is het verwijderen van de componenten één voor één ongedaan te maken om het probleemonderdeel te identificeren
Capture2

9 likes

Ik kende deze truc niet @Lynkoa15 die inderdaad interessant kan zijn.

1 like

Hallo

Goed gedaan @Lynkoa15

Anders kon ik de @OBI_WAN oplossing al testen en kon ik de recalcitrante assemblage openen zonder te crashen.

1 like

Mijn oplossing heeft me ook een paar keer geholpen, maar niet systematisch.
Ik kan bijna niet wachten om een assemblage te hebben die crasht en niet kan worden gerepareerd met mijn oplossing, zodat ik de @Lynkoa15 oplossing kan testen! :laughing:

2 likes

Het lijkt erop dat mijn wens is vervuld, op de post van een collega, corrupte vergadering:
image
image
Aan de andere kant biedt SW, in tegenstelling tot een functionele assemblage, niet de geavanceerde configuratie @Lynkoa15 .
Mijn oplossing werkt trouwens niet beter! :nauseated_face: Noch @OBI_WAN's , ik heb de winnende combo!
Laatste oplossing voor ons, het terugzetten van een back-up van de dag ervoor...
Als ik andere ideeën heb die ik interessant vind, heb ik een proefmontage!

Hallo

Ik heb geen oplossing om mee te nemen, maar eerder een manier om het probleem te vermijden.

In de SW-opties is er een tabblad waarin het mogelijk is om een systematische kopie te configureren bij het opslaan van een document. Het idee is om een LOCAL-map voor de kopie te definiëren. Hierdoor kan het document worden hersteld in het geval van een netwerkstoring.

Wetende dat autosave soms een bron van bugs is, geef ik de voorkeur aan de lokale kopie boven de autosave.

Hallo @tous

@sbadenis, A votre place je ferais gaffe à ce que je vœux 😯🤣

Jammer dat de geavanceerde configuratie niet voor je werkte, het feit dat sw het niet aanbiedt wanneer het wordt geopend, is vreemd (het lijkt mij dat het de container is die beschadigd is en geen onderdeel of een beperking...), en ik kan me niet herinneren dat ik een soortgelijk bericht heb gehad om te testen, aan mijn kant is de configuratie altijd nuttig geweest voor assemblages die slijpen of die sw ronduit laten spugen wanneer ze worden geopend.
Fijne dag

Ja @Lynkoa15 in dit geval is het waarschijnlijk dat er een netwerkprobleem is tijdens het opnemen.

@sbadenis, A votre place je ferais gaffe à ce que je vœux 😯🤣

Ik wil ook een fortuin winnen in de loterij, maar op dit punt heb ik geen toestemming gekregen...
Het kleine genie dat me volgde, lijkt meer getalenteerd om mijn hoofd onder water te steken dan in een gouden matras!
Ik houd de methode echter in gedachten voor de volgende keer, maar niet te snel hoop ik! :cold_face: