Als gevolg van een fout bij het verwijderen van een map ben ik alle solidworks-gegevens in de map kwijtgeraakt.
Ik heb ze hersteld via software voor het herstellen van verwijderde bestanden. Maar als ik die herstelde bestanden open, worden ze niet geopend. Het is onmogelijk om ze te openen. De bestanden zijn sldprt sldasm
Hallo, ik ben een soortgelijk probleem tegengekomen, ik denk dat het probleem te maken heeft met de software die je hebt gebruikt. Ik gebruikte Bitwar Data Recovery om mijn foto's te herstellen, maar de Quick Scan-modus die het biedt, herstelde slechts enkele van mijn foto's, maar deze tool bood ook de Deep Scan-modus, deze modus om al mijn foto's aan het einde te herstellen. Als u de oplossing nog steeds niet kunt vinden, kunt u deze tool opnieuw proberen. Ik hoop dat het weer helpt.
Bedankt voor de informatie die op een dag zeker nuttig zal zijn voor een gebruiker, helaas met betrekking tot onze vriend fcloutou, sinds de tijd dat er waarschijnlijk veel gegevens zijn herschreven bovenop de gegevens die zijn verwijderd, wat de efficiëntie van een herstel tot nul neigt.