Hallo
Ik heb een probleem met het openen van een stuk of het maken van een kamer, zodra ik een nieuwe kamer maak crasht de software, hetzelfde geldt voor het openen
van bestaand onderdeel en montage als iemand de oplossing weet, bij voorbaat dank.
(Solidworks 2016 software)
2 likes
Hallo
Repareer de software of update naar SP3 als dit nog niet is gedaan. Maar voordat u een reparatie uitvoert, kunt u overwegen een back-up van uw instellingen te maken.
8 likes
In het slechtste geval verwijdert u SW netjes en installeert u het opnieuw.
3 likes
Hallo
Ac cobra terecht,
Allereerst, als je achtergronden en configuratie hebt om op te slaan, doe het dan.
Plaats vervolgens uw installatie-cd terug, laat de installatie repareren en zorg er vooral voor dat er geen andere software open staat of op de achtergrond wordt uitgevoerd Windows.
Veel succes en als het werkt, vergeet dan niet om een kleine "klik" te plaatsen op "beste antwoord" op Ac cobra 427 .
2 likes
Ik heb een reparatie uitgevoerd, maar het loste mijn probleem niet op, toch bedankt
Hallo allemaal,
Ik heb de oplossing gevonden voor het eerder blootgestelde probleem, mijn pc draait momenteel op Windows 10, dus ik heb de functie voor het gebruik van Windows 8-compatibiliteitsinstellingen geprobeerd en sindsdien werken ze allemaal prima. Ik wil alle mensen die aan het forum hebben deelgenomen bedanken voor hun reactievermogen om te antwoorden en de antwoorden die ze op het probleem hebben kunnen geven.
1 like