Complex vouwprobleem met plaatwerk

Hallo

Ik kan niet hetzelfde resultaat krijgen met het plaatwerk als met het geëxtrudeerde deel

Heeft iemand een truc om hetzelfde type onderdelen te hebben, maar dan in plaatwerk?

Bedankt

test_sheet_metal_2.sldprt

Hallo

Je moet op de grootste van je gezichten klikken en de functie voor insteekvouwen gebruiken en het meeste wat je hoeft te doen is je vouwparameters in te vullen en je onderdeel zal zich ontvouwen...

1 like

Anders kunt u uw plaatwerkonderdeel maken en vervolgens de functie voor gevouwen plaatwerk gebruiken en vervolgens een verwijdering uitvoeren om de vorm te geven, of u kunt ook de schets van de gevouwen plaatwerkfunctie bewerken en de schets wijzigen om de gewenste vorm te hebben.

1 like

Verander uw onderdeel eenvoudig in plaatwerk.

Kies een vast gezicht en klik op de rand om de vouw automatisch te maken.

1 like

Ik heb de methoden gedaan, maar het werkt niet. Er wordt gezegd dat het vouwen niet aan dezelfde kant is?

Bedankt voor je hulp

Misschien is de rompfunctie het probleem.

Om het probleem te omzeilen: behoud uw huidige onderdeel, maak (in hetzelfde bestand) een plaatwerkvlak op basis van het grote oppervlak van uw onderdeel, maak een functie om het lichaam van het schaalonderdeel te verwijderen, maak een verlaagde rand.

Hallo

Hier zijn de 3 methoden die werken in de zelfstudie en het opnieuw nemen van je stuk.

voici_comment_faire.docx
3 likes

Hallo

Het  omzetten van  plaatwerk is inderdaad het gemakkelijkst.

Ik begrijp niet waarom complex plaatwerk, een plaatwerk, een gevouwen, er is niets eenvoudiger.

Moge de kracht met je zijn

2 likes

Ik denk dat de operatie van de romp in dit geval niet nodig is. Alleen al het ombouwen naar plaatwerk is voldoende. 

1 like