Hallo allemaal, als nieuwe gebruiker van sw 2017, heb ik een kleine pb die niet triviaal is en ik kan geen oplossing vinden, ik wend me tot jou, ik leg mezelf uit als ik in een schets ben om het te dimensioneren Ik heb een muisaanwijzerverschuiving, om de afmeting van de horizontale lijnen in te voeren, ben ik gedwongen om 3 cm naar de boven de lijn met de muisaanwijzer en het is hetzelfde met de bijbehorende menu's .
Ideeën omdat ik mijn muisscherm heb veranderd , kortom ik kan het niet vinden.
Hallo allemaal, bedankt voor je antwoord, maar ik denk dat ik de bug heb gevonden, hier is een screenshot bijgevoegd wanneer ik een nieuw document open, we kunnen de werkbalk zien die is gedupliceerd en de aanwijzer pb is persistent als ik opzij, zodra ik een nieuw document open zonder het eerste te sluiten , is het venster normaal en verdwijnt de bug met de aanwijzer.
Ik las dat de nvidia gtx gforce serie kaarten niet worden vermeld door SW.
Op deze afbeelding zien we de aanwijzer 2 naar boven verschuiven om de lijn te vangen, onmogelijk om een punt aan te wijzen!!
Ik heb het geprobeerd met verschillende resoluties omdat ik een 4K-scherm heb en ik dacht dat de resolutie niet geschikt was, maar in 1920x1080 is het nog erger en neemt de vertraging toe.
Op je eerste afbeelding lijkt het mij te raden dat je Windows-taakbalk is ingesteld om automatisch te verbergen, heb je geprobeerd deze instelling te verwijderen? (vandaar mijn vorige vraag om te weten of het het ook doet in de geminimaliseerde venstermodus)
Ik heb ook grafische kaarten die niet door SW op 2 pc's worden vermeld en ik geef toe dat ik dit probleem nog nooit heb gezien. Als je al het nieuwste stuurprogramma voor de grafische kaart hebt, kun je ook proberen terug te gaan naar de vorige versie, soms helpt het.
Probeer ook een nieuw document te openen om een CTRL + Q te zien.
Dus na het controleren bedankt d.roger voor je hulp, want het was de taakbalk die deze pb had moeten veroorzaken omdat ik alles in Windows heb uitgeschakeld en het mijn probleem heeft opgelost!
Dank u allen voor uw hulp, ik zal niet nalaten om te komen en u te vragen ;)