Ik ben momenteel bezig met het maken van instellingen tussen mijn onderdelen, assemblages en MEP. Ik heb een probleem met de eigenschappen van het bestand.
Onder het tabblad " Aanpassen " heb ik verschillende tabbladen gemaakt: sommige waar ik een tekst zal schrijven, en andere waar ik zal zoeken naar parameters (materiaal en massa). Het probleem is dat ik, door op de pijl te klikken, geen toegang heb tot gegevens.
Is iemand dit probleem ooit tegengekomen? Ter informatie, ik ben op de SP0.0-versie van 2025.
Ik zal zeggen dat de locatie van uw aangepaste eigenschappenbestand is gereset (of leeg is):
@S_Fanf : Ik hoop dat je eraan hebt gedacht om een back-up te maken van je Solidworks-instellingen voordat je de " update " doet (ik zet aanhalingstekens omdat ik niet zeker weet of ik het een update kan noemen)
… Bah! De oorzaak van het probleem staat in ieder geval direct in de verklaring... En dan hebben we deze heethoofden nodig die Sp0 testen zodat we iets minder buggy versies kunnen hebben in sp4 en +
Sorry @S_Fanf het is niet tegen je... maar de Sp0-versies zijn de " kastanjes " van Solidworks-problemen...