Probleem met herinstallatie

Hallo 

Verantwoordelijk voor een training (initiatie) voor het arbeidsbureau  moest ik de studentenversie van 2017 downloaden, dus heb ik versie 11 van de pc verwijderd

De training zit erop. Ik heb mijn versie 211 opnieuw geïnstalleerd, maar  verschillende keren kreeg ik een waarschuwingsbericht dat bestanden van de studentenversie nog steeds zichtbaar waren op mijn pc, ik controleerde, vond niets, behalve Edrawing die ik vuurde. Ik heb een nieuwe installatie opnieuw opgestart, ik was in staat om blijkbaar correct te werken gedurende 6 uur,  ondanks de informatie van tijd tot tijd van " een fout die me uitnodigt om contact op te nemen met de technische ondersteuning om te proberen een oplossing te vinden" klikken op ok het bericht (dat elke actie blokkeerde) verdween, Maar de laatste tijd was de bevriezing volledig permanent, waardoor ik de pc opnieuw moest opstarten en SLDW moest sluiten door de taakbeheerder.

Vraag, kunnen onderdelen, assemblage- of tekenbestanden gemaakt met versie 17 die niet zijn geactiveerd  de oorzaak zijn van deze aandoening?

Versiebestanden voor studenten identificeren die niet worden weergegeven in het Configuratiescherm: programma's en onderdelen

Bij voorbaat dank

Larghetto   

Hallo

Met Windows Verkenner doe je een zoekopdracht op de root van de HDD, bijvoorbeeld c:/

doe *.sldprt dan *SLDASM idem voor de plannen.

Je hebt alle bestanden (inclusief de bestanden die automatisch door SW worden opgeslagen) en je moet op datum sorteren om die van de 2011-versie te behouden.

Wees voorzichtig, want oude versies zoals 2011 zijn mogelijk niet langer compatibel met de OS-versies van uw computer.

Als je begint met het opschonen van de SW-bestanden, zullen we later zien of je verder moet gaan.

Vriendelijke groeten

1 like

Een slag van CCleaner kan ook helpen

2 likes

OK bedankt 

Ik zal dat morgen doen en desnoods terugkomen met een nieuwe vraag 

In de tussentijd sluit ik de huidige vraag 

Nogmaals bedankt

Larghetto

Ik hou ervan om het beste antwoord   te kiezen ;-)

1 like

Nou ja Zozo_mp, ik begrijp dat als je een probleem tegenkomt, je moet wachten tot de volgende dag:)