Hallo
Verantwoordelijk voor een training (initiatie) voor het arbeidsbureau moest ik de studentenversie van 2017 downloaden, dus heb ik versie 11 van de pc verwijderd
De training zit erop. Ik heb mijn versie 211 opnieuw geïnstalleerd, maar verschillende keren kreeg ik een waarschuwingsbericht dat bestanden van de studentenversie nog steeds zichtbaar waren op mijn pc, ik controleerde, vond niets, behalve Edrawing die ik vuurde. Ik heb een nieuwe installatie opnieuw opgestart, ik was in staat om blijkbaar correct te werken gedurende 6 uur, ondanks de informatie van tijd tot tijd van " een fout die me uitnodigt om contact op te nemen met de technische ondersteuning om te proberen een oplossing te vinden" klikken op ok het bericht (dat elke actie blokkeerde) verdween, Maar de laatste tijd was de bevriezing volledig permanent, waardoor ik de pc opnieuw moest opstarten en SLDW moest sluiten door de taakbeheerder.
Vraag, kunnen onderdelen, assemblage- of tekenbestanden gemaakt met versie 17 die niet zijn geactiveerd de oorzaak zijn van deze aandoening?
Versiebestanden voor studenten identificeren die niet worden weergegeven in het Configuratiescherm: programma's en onderdelen
Bij voorbaat dank
Larghetto