In een notitie, zodra ik een deel van de tekst wil selecteren, selecteert het een ander heel ander deel, bovendien geen manier om de cursor op de plaats te plaatsen die wordt aangegeven door de cursor van mijn muis.
Kunt u mij vertellen hoe ik mijn probleem kan oplossen.
Nadat ik heb geprobeerd een tekst van hetzelfde type opnieuw te typen, met offset-tekst en ik kan het gedrag dat u beschrijft niet vinden (SW2020)
Als je een kopie van het plan kunt bijvoegen, zelfs als het leeg is, met alleen de aantekening, zullen we zien of het afkomstig is van de notitie of de post.
Ik heb je bestand geopend en heb geen problemen met de selectie.
Afhankelijk van of uw probleem zich lokaal voordoet in de notitie, het bestand of de machine, hebt u verschillende oplossingen: - kopieer en plak de notitie zelf; - maak een nieuw verhaal en kopieer en plak de tekst (gebruik het Windows-kladblok om te voorkomen dat u iets onzichtbaars sleept); - Ik stel me voor dat de machine opnieuw is opgestart of in ieder geval de SW-sessie is gesloten...
Dus tussen twee met werk testte ik twee of drie dingen naar aanleiding van het antwoord van Stefbeno. Ik heb alles opnieuw opgestart zoals elke dag of bijna en dan: verrassing alles werkt weer. Maar voordat ik zei dat het goed was, wachtte ik om te zien en nogmaals, het is weer rommelen. Met het probleem in gedachten, realiseer ik me dat dit gebeurt wanneer ik een nieuwe tekening maak. Dus ik sla op, ik sluit de SW-sessie af en start SW opnieuw en daar, de aanpassing van de teksten in mijn nieuwe tekenwerk.