Hallo Ik zou een bericht moeten verzenden vanuit de workflow via de SMTP-server van het PDM PRO-berichtensysteem. Het probleem is dat ik de SMTP-server niet kan bereiken, elke test resulteert in een onvermogen om de server te bereiken. Sinds PDM heb ik echter toegang tot de SMTP server.
Het lijkt mij dat de communicatie via de SQL-server gaat (een zeer oude herinnering aan een uitwisseling met de persoon die onze servermigraties doet) dus we moeten controleren of deze ook communiceert met de mailserver. Als het Visiativ uw wederverkoper is, geef hem dan een kaartje dat ze snel contact met u moeten opnemen.
Goedenavond Dus inderdaad, als Office 365 voor e-mails, wordt het niet ondersteund tot en met 2024 (lijkt een nieuwe functie van 2025 te zijn). Aan de andere kant kwam ik deze link tegen:SOLIDWORKS PDM: SMTP-meldingen met behulp van e-mailrelay Dit hulpprogramma lijkt op het eerste gezicht gekoppeld te zijn aan een DS KB
Hallo, ik heb onze IT gevraagd om de smtp te " openen " op zowel SQL- als dataservers. Op het eerste gezicht werkt het, ik ontvang e-mails verzonden vanuit de workflow. Nu wil ik, nog steeds vanuit de workflow, het PDF-bestand van het betreffende plan op de e-mail van onze methodeafdeling sturen zodat zij de PDF kunnen koppelen aan ons CMMS. En daar werkt het niet zoals ik zou willen, ik specificeer het type " stuur een e-mail ", ik vink uitvoeren aan voor bestanden en uitvoeren voor bestanden enz... en in het invoerveld noem ik PDF. Het PDF-bestand is gemaakt in een eerdere stap in de workflow. Ik zie niet in wat ik verkeerd doe. Als jij de oplossing hebt, ben ik er helemaal voor.
Het versturen van e-mail via overgangen is gewoon het versturen van een sms zonder bijlagen. Je moet dus " vals spelen" met de dispatch scripts om het bestand te exporteren naar een gedeelde map en een bericht te sturen met de maplink.
Hallo We ontvangen het bestand inderdaad niet exact, maar we ontvangen wel een link naar het opgegeven bestand, maar het werkt alleen met het SLDDRW-bestand, het neemt het PDF-bestand niet over, ook al bestaat het bestand en heeft het dezelfde naam en bevindt het zich in dezelfde map.
Ik heb zojuist handmatig getest op een PDF-bestand, ik heb het probleem niet. Is er een categorie verbonden aan de werkstroom voor PDF-bestanden? Gebeurt de overgang handmatig of automatisch (voor PDF)?
Dat is precies waar het probleem vandaan komt, denk ik. Het gegenereerde pdf-bestand bevindt zich niet in dezelfde workflow als de plannen en ik kan de PDF-bestanden niet in dezelfde workflow bijvoegen als de Solidworks-bestanden.
Je moet dus kijken naar de voorwaarden om de juiste categorie toe te kennen aan PDF-bestanden. Dan moet je kijken hoe je workflow is ingericht, want elk nieuw aangemaakt bestand komt in de beginfase van de workflow terecht.
Oké, dus ik heb de PDF-categorie gemaakt om dit type bestand te kunnen toevoegen onder de voorwaarden van de workflow met Solidworks-bestanden via een OR. Ik heb de PDF's wel in dezelfde workflow, maar ze volgen niet automatisch de evoluties in de workflow, terwijl ik wel het PDF-type heb toegevoegd in de verschillende stappen en overgangen dus todo-lijst. de e-mail bevat de link naar het PDF-bestand.
Je moet een link van de bestanden maken via copy/paste als referentie. Op deze manier volgt de PDF de kaart en verschijnt deze in de boomstructuur van het bestand waaraan hij is gekoppeld.
Kortom, u moet het pdf-bestand selecteren, met de rechtermuisknop klikken en vervolgens kopiëren selecteren. Selecteer vervolgens het slddrw-bestand dat moet worden uitgepakt, klik met de rechtermuisknop en selecteer plakken als verwijzing. De pdf verschijnt als een onderliggend element van de tekening.