CATIA Probleem

Hallo

Ik ben een student aan de technische school en ik gebruik CATIA-software, maar als ik onderdelen op CATIA op mijn school maak en ik probeer ze thuis op mijn pc te openen, werkt het niet, het plaatst me: "gedeeltelijk beschermd door een educatieve licentie". Weet u hoe ik het op mijn pc moet openen?

Bedankt.

1 like

Zie deze link 

http://cadxp.com/topic/5669-probleme-de-compatibilite-entre-versions-etudiantprofessionnel/

Je zult het antwoord vinden

@+ ;-(

1 like

Hallo

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan toen ik aan mijn ingenieursstudie begon. Ik denk, zonder me al te veel te vergissen, dat je een versie hebt die niet erg "officieel" is, dus normaal gesproken moet je in de licenties kijken: Tools > Options > General > License Option. U zou in staat moeten zijn om de educatieve licentie of iets dergelijks te controleren.

Fijne dag:)

1 like

Hallo, ik ben verrast door het bericht  "stuk beschermd door een educatieve licentie".

Normaal gesproken is het gewoon een waarschuwing bij het openen.

Het bestand C:\Users\\foo. CATPart is gemaakt met een Education-licentie.

Als je het niet kunt openen, neig ik liever naar een PB van CATIA-vers, de versie van jouw school zou superieur zijn aan jouw versie.

Als je een voorbeeld geeft, kan ik je vertellen of ik het kan lezen, ik ben in V5-6R2014.

Hallo, sorry voor de vertraging, hier is een voorbeeld bijgevoegd. Het geeft me altijd dezelfde foutmelding, ook al verander ik de licentie.

face_arriere_en_plexi.catpart

Ik denk niet dat je het kunt openen, het zou gemakkelijker zijn om me indien mogelijk je e-mailadres privé te sturen. Goedenacht.

Hallo:

Geen PB om het te openen

Dat klopt, het is geen foutmelding , maar het waarschuwingsbericht met betrekking tot de "Education"-licenties.

Dit bestand is in CATIA V5 R20 om het te openen, uw licentie moet minimaal gelijk of hoger zijn, ik ben in V5-6R2014. (R24)

Hallo

Ok en om de licentie te wijzigen, hoef je alleen maar naar licentiebeheer te gaan en er een aan te vinken die overeenkomt of moet je Catia in een nieuwe versie downloaden? (het lijkt mij dat ik in R19 zit)

Als u zich in R19 bevindt, kunt u een bestand dat in R20 is gemaakt of opgeslagen niet lezen.

Je moet overschakelen naar R20 of +.

Edit: Als je een geldige licentie hebt (in onderhoud).