CATIA Problem

Witam

Jestem studentem szkoły inżynierskiej i używam oprogramowania CATIA, ale kiedy tworzę części na CATIA w mojej szkole i próbuję otworzyć je na moim komputerze w domu, nie działa, wyświetla mnie: "część chroniona licencją edukacyjną". Czy wiesz, jak go otworzyć na moim komputerze?

Dziękuję.

1 polubienie

Zobacz ten link 

http://cadxp.com/topic/5669-probleme-de-compatibilite-entre-versions-etudiantprofessionnel/

Tu znajdziesz odpowiedź

@+ ;-(

1 polubienie

Witam

Z tym samym problemem zetknąłem się, gdy rozpocząłem studia inżynierskie. Myślę, nie myląc się zbytnio, że masz wersję, która nie jest zbyt "oficjalna", więc zwykle musisz szukać w licencjach: Narzędzia > Opcje > Opcja licencji ogólnej >. Powinieneś być w stanie sprawdzić licencję edukacyjną lub coś w tym rodzaju.

Miłego dnia :)

1 polubienie

Witam, zaskoczył mnie komunikat  "utwór chroniony licencją edukacyjną".

Zwykle jest to tylko ostrzeżenie podczas otwierania.

Plik C:\Users\\foo. CATPart został stworzony z licencją Education.

Jeśli nie możesz go otworzyć, wolałbym skłaniać się ku PB wersetu CATIA, wersja twojej szkoły byłaby lepsza od twojej wersji.

Jeśli podasz przykład, mogę ci powiedzieć, że jeśli mogę go przeczytać, jestem w V5-6R2014.

Witam, przepraszamy za opóźnienie, oto przykład w załączeniu. Zawsze wyświetla mi się ten sam komunikat o błędzie, mimo że zmieniam licencję.

face_arriere_en_plexi. część kota

Nie sądzę, że będziesz w stanie go otworzyć, łatwiej byłoby wysłać mi swój adres e-mail prywatnie, jeśli to możliwe. Dobranoc.

Witam:

Brak PB, aby go otworzyć

Zgadza się, to nie jest komunikat o błędzie , ale komunikat ostrzegawczy związany z licencjami "Edukacja".

Ten plik jest w CATIA V5 R20, aby go otworzyć, twoja licencja musi być co najmniej równa lub wyższa, jestem w V5-6R2014. (R24)

Witam