Hallo allemaal,
Een klein probleem met de radiusafmeting (zie PJ); Ik kan de rib niet naar de kamer trekken om hem korter te maken...
Inderdaad, de kust ligt altijd op dezelfde plaats en de lijn is ingekort.
Heeft iemand een idee???
Bedankt
a.png
Hallo allemaal,
Een klein probleem met de radiusafmeting (zie PJ); Ik kan de rib niet naar de kamer trekken om hem korter te maken...
Inderdaad, de kust ligt altijd op dezelfde plaats en de lijn is ingekort.
Heeft iemand een idee???
Bedankt
Een beetje een domme vraag, heb je geprobeerd de beoordeling te verwijderen en weer aan te zetten?
Ja, ik heb het tevergeefs geprobeerd!!
Solidworks sluiten en openen?
Omdat het een heel raar probleem is
Hallo
Heb je geprobeerd te spelen met de opties in Document Property > Dimension > Radius??
Onderaan deze opties staan 3 vakjes, naar mijn mening moet je de laatste aangevinkt hebben.
Persoonlijk heb ik die van gemarkeerd en ik kan mijn ribben goed plaatsen.
(ZIE AFBEELDING)
EDIT: als je dezelfde opties aanvinkt als ik, kun je je rib plaatsen zoals je wilt en heb je niet langer de bevestigingslijn die van het midden van je cirkel naar je rib gaat, je hebt alleen een pijl die naar je boog wijst.
BEWERKEN VAN DE BEWERKING: in feite moet u "weergave met de doorlopende bevestigingslijn" uitvinken zodat de bevestigingslijn niet meer naar het midden van uw boog gaat.
Als dat niet het geval is, schakelt u het vakje "Snelle beoordeling" uit en geeft u de score.
Zie vgl.
Meervoud van Monsieur
Ik heb net al je oplossingen geprobeerd zonder resultaat, het is echt verrassend...
Joss, ik heb dezelfde configuratie als jij en mijn kust wil niets weten.
Heeft u het vinkje bij "display met de ononderbroken bevestigingslijn" uitgeschakeld?
Als dat zo is, geef ik toe dat ik het niet echt weet, misschien kun je je Solidworks-instellingen resetten?
Ik heb een SW-versie:
Solidworks 2014 x64 editie
SP 4.0
Misschien komt het uit mijn versie?
Is de beoordeling niet gewoon gecentreerd?
Het zal dus altijd terugkeren naar zijn positie.
edit: met een afbeelding ...
DANK JE WEL OPIE,
Dat is het precies...
Probleem opgelost
Nogmaals bedankt