Sinds ik ben overgestapt van de 2017-versie naar de 2024-versie, heb ik problemen gehad met het openen van mijn oude plannen die bevroren en onbewerkbaar lijken. Hebben jullie manieren om mijn probleem op te lossen?
Bij voorbaat dank.
Ze zijn de hele tijd bevroren of een tijdje wanneer ze worden geopend.
SW heeft bij de opening (van 2017 naar 2024) de plannen omgezet, wat een langere 1e openingstijd zou kunnen rechtvaardigen. Als we dan registreren is de 2e opening sneller gedaan. Ik zou ook adviseren om de achtergrondplannen opnieuw uit te voeren in een nieuwe versie (2024) en ze op te frissen (tussen 2018 en 2020 en vervolgens 2020 tot 2023), we hadden kostbare tijd bespaard bij het openstellen voor gebruik met deze methode.
Anders, als het de hele tijd bevroren is, kijk dan of de grafische kaart en het stuurprogramma compatibel zijn met de nieuwe versie.
Helaas zijn de opnamen de hele tijd bevroren, de kwaliteit van de opname is gemiddeld en de lijnen zijn niet scherp. Daarnaast heb ik nog een ander probleem als ik de tekeningen maak, het achtergrondplan is onbestaande als ik een nieuwe tekening open.
Voor de niet-bestaande basiskaart zijn het waarschijnlijk de links in Extra/Opties/Bestandslocaties, dan Documentsjabloon en ook Basiskaarten (2 verschillende locaties)
Voor het andere probleem, gewoon om te zien of het uit uw profiel komt, sluit u SW en start u vervolgens SolidworksRX 2024
Klik op de omcirkelde link en probeer vervolgens een Europarlementariër te openen. (bij voorkeur een eenvoudige en niet te zwaar voor de test)
Als het werkt en uw MEP is niet gerepareerd (na een paar seconden of minuten, afhankelijk van de grootte van de MEP), betekent dit dat uw profiel beschadigd is en dat u moet beginnen met een fabrieks-SW-profiel.
Anders komt het uit een andere reden die zal moeten worden geïdentificeerd.
… zonder te vergeten, zoals vaak nodig is voor de nieuwste versies van Solidworks, om de optie uit te vinken:
Verbeterde grafische prestaties (optiemenu/Systeem/Display)
De overgang van de 2017-versie naar de 2024-versie is nogal een kloof, ik raad je aan om alle systeem- en documentopties netjes te nemen (voor alle soorten documenten ... Assemblages, onderdelen, tekeningen ect...).
Het is een grote klus, maar als, zoals je zegt, Solidworks je tekenmodellen niet kan vinden, lijkt het me essentieel.
=> Vergeet niet om ze (uw instellingen) op te slaan en laat uw modellen niet in de installatiemap van Solidworks staan... ( dit is geldig voor 90% van de documenten waarnaar moet worden verwezen in " Bestandslocatie ".
Laten we hopen dat de pc niet uit 2017 komt