Probleem boordiagram

Hallo

Ik heb een probleem met mijn piercing chart.

Het probleem is dat mijn piercings op azuurblauw zitten en ik geen richel selecteer! Hij neemt vaak krullen van me over. Dus ik zet mijn gezichtsvermogen op om de randen onder de kamer te kunnen nemen en het werkt! Helaas, als ik met de rechtermuisknop klik om de optie "andere selecteren" te nemen, en nou, dit slimme programma stuurt me mijn afkomst en alle piercings die ik heb geselecteerd.

Heeft iemand een idee of heeft dit probleem ooit gehad? 

Bij voorbaat dank

Op welke software staat het?

SolidWorks?

4 likes

De "selecteer andere" verwijst naar SW.

Aan de andere kant, wat is azuurblauw?

Kun je een screenshot maken van het moment dat je "Selecteer Andere" kiest?

1 like

Wanneer je op andere selecteren klikt, vergeet dan niet dat je bij het selecteren van de "andere" op CTRL moet blijven drukken

Hallo weer,

Excuseer me voor de late reactie, andere noodgevallen kwamen me storen.

Dus een azuurblauw is zoals op de bijgevoegde afbeelding, het is een cirkelvormige richel die helemaal rond de ring gaat. 

Ik heb het geprobeerd met de CTRL, maar helaas kan ik er een selecteren en als ik naar de andere ga, geeft het me de oorsprong en de piercing die ik eerder had genomen :( 

Aan de andere kant moet ik mijn mening in wireframe-afbeelding zetten, anders kost het me lussen!

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Bij voorbaat dank

2016-10-21_072448.jpg

Hallo

We hebben de truc gevonden om het te kunnen doen.

Je moet het schilderij met een enkel gat neerleggen en er weer in gaan om de andere toe te voegen...  Het is echt oplichterij, maar het is het enige dat ik heb gevonden, maar als je een ander voorstel hebt, is het met plezier.

Fijne dag