Ik heb vanmorgen een AS van 25.000 onderdelen geopend en aangepast, ook zonder problemen en op dezelfde versie met een grafische kaart die niet langer wordt aanbevolen voor de 2023-versie (na upgrade van sw2020.)
Transparante plexiglas stijl onderdelen in uw AS?
Het komt voor dat het in grote assemblages bugs maakt als te veel onderdelen transparant zijn.
Zelfs als je voor mij heel ver verwijderd bent van een grote bijeenkomst!
Ik zal dit dit weekend niet allemaal kunnen testen (vakantie verplicht) Maar ik hou jullie op de hoogte!
Heel erg bedankt voor al deze leads!
Ja maar voor mij zijn het grote stalen onderdelen, het is mega zwaar!!
Toch hoeven we ons geen zorgen te maken over dit soort in het tijdperk van AI en alle beloften van evolutie, als je begrijpt wat ik bedoel heren bij DS.
Het probleem is dat niemand meer vóór SP4 of 5 installeert, dus we eindigen steeds vaker met Sp4 of 5 die volledig beschadigd is.
Bedankt aan iedereen voor het installeren van de versies van SP0, zodat ik kan genieten van een SP5 vrij van bugs!
Hallo
Ik ben van plan om de komende dagen te upgraden naar de 2024 SP4-versie. Ik ben niet gerustgesteld na de berichten over deze versie!
Als ik het goed begrijp, werd het genoemde probleem door Dassault vermeld, maar niet als een SPR (BR10000388043 ik weet niet wat het voor Dassault betekent).
Ik zie dat dit probleem zich voordoet op het besturingssysteem: Windows 10 (we zitten in Windows 10), bestaat het op versie 11 van Windows? Kan iemand dit bevestigen?
Eerlijk gezegd ben ik geschokt door de manier waarop Dassault ons beschouwt!
Fijne dag allemaal
Hallo
We hebben geen problemen gezien op W11.
Fijne dag
Ok bedankt voor deze feedback
Dus ik ga overwegen om ook over te stappen naar Windows 11.
Fijne dag
Dus ik ga waarschijnlijk als een klinken, maar ik realiseerde me net dat BR staat voor Bug reporting. Ik hoop alleen dat het aantal na BR niet het aantal bugs is dat op Solidworks is gevonden.
Fijne dag allemaal en sorry voor dit off-topic
Nee, ik denk dat het gewoon van dit jaar is!
Aan de andere kant weet ik helemaal niet zeker of het alleen uit de Windows-versie komt. (10 of 11), het is gewoon dat de persoon die de bug meldde onder deze versie viel omdat W11 er vrij van is. Zelfs als @remrem er niet aan voldoen, is het verre van een garantie!
Ik ben het ermee eens.
Al bezig met het updaten van SW. Vervolgens wordt het grafische stuurprogramma bijgewerkt.
Ik doe het zo, in de hoop dat ik deze bug die willekeurig lijkt niet tegenkom. Dank je wel 2.
Bedankt voor deze feedback,
Ik denk dat het het beste is om te wachten op een servicepack of een stabielere versie van Solidworks. Deze heren van Dassault doen er echt alles aan om ons te walgen van hun software.
Je hebt 3 levens in rab hoop ik. Zo niet, dan kun je cryogeen ingevroren worden en vragen om ontdooid te worden als het eruit komt, maar het risico bestaat dat je langer slaapt dan een dode...
Hallo @bastien.amigo
Ik begreep het niet als je dit scherm hebt.
In welke weergavestijl zit je in de montage?
In welke weergavestijl worden de componenten opgeslagen?
Welke pictogrammen worden in de featureManager weergegeven in de kolom met de weergavestijl van elk onderdeel?
Mijn indruk is dat de weergavestijl van de componenten of hun lichaam wordt opgedrongen aan " wireframe ".
Op de onderstaande afbeelding, als ik de " wireframe " -stijl op het lichaam van mijn gipsplaat forceer, ongeacht de algehele stijl die in de montage is gekozen, blijft deze bedraad (hetzelfde als ik het op componentniveau forceer).
Terwijl mijn betonnen plaat en mijn rails met componenten en carrosserie op " standaarddisplay " (pictogram met vinkje), die van de montage zullen volgen.
@Sylk als het is zoals op de 2023, gebeurt het van tijd tot tijd wanneer je van het ene venster naar het andere overschakelt (bij het herbouwen van de ASM) of als er onderdelen worden toegevoegd (niet te zien op de 2023 maar uit het geheugen op andere versies).
Van mijn kant, als het gebeurt, een simpele Ctrl + Q en het begint opnieuw, maar het gebeurt zeer zelden met mij.