Afdrukproblemen - getuigenissen

Hoi allemaal

Dus ik doe een beroep op uw getuigenissen, want ik begin een beetje geduld te verliezen...

Ik heb een HP designjet 500 plotter, tot nu toe gaat het goed.

In SolidWorks 2010 werkte alles prima.

Met SolidWorks 2014 SP5 uh.... alles gaat mis.

- Ik kan niet in kleur printen met de file, print functie. Gelukkig heb ik de Easy Print-tool van MyCadTool en die werkt. (Waar tot 22/01)

"Laatst kon ik, zonder iets te veranderen, niet in kleur printen, wat ik ook deed. (Geldig op 23/01)

- De volgende dag, het tegenovergestelde probleem, print ik in kleur met bestand, imrpimer, maar niet met EasyPrint. (waar sinds 26/01)

Natuurlijk, software opnieuw geïnstalleerd, voor info nieuwe PC, gewijzigde tracer driver etc....

Hulpeloze SW-hotline, het is een bekende bug, opgelost in SW2015 SP2 niet minder!!

Als ik zeg dat ik niet in kleur kan printen, komen in feite alleen de normaal rode sidecuts in het zwart uit, al het andere komt in kleur uit!

Om het even welke meningen?

Mijn mening is dat de 2014 SP5 meer schade heeft aangericht dan wat dan ook.

Ik heb problemen met een windows expolrator die sluit zodra ik een assembly opsla...  

Ik heb geen afdrukproblemen met sw omdat ik alleen pdf's afdruk, dus het is waar dat ik dit soort problemen niet heb opgemerkt.

Aan de andere kant, in een andere post op een plotter, moest ik het buffergeheugen wijzigen (spoiler denk ik)

Het buffergeheugen op mijn plotter, ik heb de keuze, of standaard, of op een extra kaart. Ik heb beide geprobeerd zonder succes. Het meest vervelende is de willekeur van het probleem, je weet nooit zeker hoe je je indrukken moet verzenden.

In het ergste geval kunt u de versie downgraden en overschakelen naar SW 2014 SP4.0 of een stabielere versie.

Het nadeel is dat je moet verwijderen en opnieuw moet installeren, maar als het je complicaties bespaart.

Het is niet gek, maar verdomd, het is pijnlijk om alles opnieuw te installeren... Ik houd het inderdaad als een grappenmaker. Maar niets garandeert dat het zal werken in SP4

Hoe ziet het eruit als je print op een klassieke printer of op een pdf-printer?

Hallo

Ik heb ook grote afdrukproblemen met SW2014 SP5, persoonlijk kan ik de plotter niet gebruiken volgens de bestanden, soms moet ik de MEP verwijderen die ik zo lang heb gemaakt om het vanaf het begin opnieuw te doen om het te laten werken ...

Het probleem van kleuren die op sommige delen van de leden van het Europees Parlement niet worden afgedrukt, ik had het eerder en ik ben erin geslaagd het op te lossen:
Kortom, in de configuratie van mijn printer, qua kleuren, had ik de kleurmodus geselecteerd : Automatisch. De plotter haalde alle annotaties en afmetingen eruit die ik in kleur, in zwart-wit had gezet. Kleurmodus selecteren: Kleur werkt correct.

Om te zien of het je kan helpen?

propimprimante.png

Hallo

Ik gebruik SW2014 SP5 en ik maak me geen zorgen. Maar net als Gerald print ik veel pdf's.

Heeft u hetzelfde probleem als uw tekeningen eenmaal in pdf zijn vastgelegd.

Tot ziens.

Off-topic, maar ik vind dat de 2015 nog erger is!!

Ik kan het niet gebruiken omdat het blijft buggen ondanks een goede installatie. Ik blijf doc onder 2014  Sp5 ...

@Bart:

Wat is jouw SP op de 2015.

De SP2 EV is uitgebracht.

Hallo, hoe zit het met afdrukken als een PDF met PDFCreator of exporteren als een PDF vanuit het bestand › exporteren menu? Zijn er kleuren? Zo ja, dan kunt u de PDF printen...

PDF-afdrukken werkt, en ja, dat is wat ik doe om te printen... maar hallo efficiëntie...

Hallo

Ik zie het probleem van efficiëntie niet echt.

Het afdrukken van PDF's gebeurt in bulk met batchconverter. Vervolgens kunt u in bulk afdrukken door meerdere bestanden te selecteren. Proberen om meerdere SW-tekeningen in bulk af te drukken...

Daarnaast is printen in pdf verplicht voor interne communicatie en naar de verschillende partners.

Hallo

Ik zie het probleem van efficiëntie niet echt.

Het afdrukken van PDF's gebeurt in bulk met batchconverter. Vervolgens kunt u in bulk afdrukken door meerdere bestanden te selecteren. Proberen om meerdere SW-tekeningen in bulk af te drukken...

Daarnaast is printen in pdf verplicht voor interne communicatie en naar de verschillende partners.

Nou, het probleem van efficiëntie... De meeste van onze plannen zijn voor in-house productie. Elke keer als ik een plan moet nemen, moet ik het in pdf doorgeven en vervolgens afdrukken... Bedankt!

Pi voor de prijs van de software die het correct zou moeten afdrukken, toch?

De hele tekening is in zwart-wit? Is het goed voor alle bestanden?
Zijn alle stuurprogramma's up-to-date? Zelfs die van de grafische kaart? U kunt de nieuwste aanbevolen stuurprogramma's hier controleren en downloaden:http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html Anders moet u proberen de SolidWorks-instellingen opnieuw in te stellen om te zien of dit niet afkomstig is van de configuratie van het werkstation, zie deze zelfstudie: http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks
Laagjes gebruiken?
Als u de kwaliteit van de weergaven verandert van hoge kwaliteit naar conceptkwaliteit, verandert dat dan iets?
Is het hetzelfde probleem op een tekening waar geen arceringen zijn?

Gesloten onderwerp