Het buffergeheugen op mijn plotter, ik heb de keuze, of standaard, of op een extra kaart. Ik heb beide geprobeerd zonder succes. Het meest vervelende is de willekeur van het probleem, je weet nooit zeker hoe je je indrukken moet verzenden.
Het is niet gek, maar verdomd, het is pijnlijk om alles opnieuw te installeren... Ik houd het inderdaad als een grappenmaker. Maar niets garandeert dat het zal werken in SP4
Ik heb ook grote afdrukproblemen met SW2014 SP5, persoonlijk kan ik de plotter niet gebruiken volgens de bestanden, soms moet ik de MEP verwijderen die ik zo lang heb gemaakt om het vanaf het begin opnieuw te doen om het te laten werken ...
Het probleem van kleuren die op sommige delen van de leden van het Europees Parlement niet worden afgedrukt, ik had het eerder en ik ben erin geslaagd het op te lossen: Kortom, in de configuratie van mijn printer, qua kleuren, had ik de kleurmodus geselecteerd : Automatisch. De plotter haalde alle annotaties en afmetingen eruit die ik in kleur, in zwart-wit had gezet. Kleurmodus selecteren: Kleur werkt correct.
Hallo, hoe zit het met afdrukken als een PDF met PDFCreator of exporteren als een PDF vanuit het bestand › exporteren menu?
Zijn er kleuren?
Zo ja, dan kunt u de PDF printen...
Het afdrukken van PDF's gebeurt in bulk met batchconverter. Vervolgens kunt u in bulk afdrukken door meerdere bestanden te selecteren. Proberen om meerdere SW-tekeningen in bulk af te drukken...
Daarnaast is printen in pdf verplicht voor interne communicatie en naar de verschillende partners.
Het afdrukken van PDF's gebeurt in bulk met batchconverter. Vervolgens kunt u in bulk afdrukken door meerdere bestanden te selecteren. Proberen om meerdere SW-tekeningen in bulk af te drukken...
Daarnaast is printen in pdf verplicht voor interne communicatie en naar de verschillende partners.
Nou, het probleem van efficiëntie... De meeste van onze plannen zijn voor in-house productie. Elke keer als ik een plan moet nemen, moet ik het in pdf doorgeven en vervolgens afdrukken... Bedankt!
Pi voor de prijs van de software die het correct zou moeten afdrukken, toch?
Zijn alle stuurprogramma's up-to-date? Zelfs die van de grafische kaart? U kunt de nieuwste aanbevolen stuurprogramma's hier controleren en downloaden:http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html
Anders moet u proberen de SolidWorks-instellingen opnieuw in te stellen om te zien of dit niet afkomstig is van de configuratie van het werkstation, zie deze zelfstudie:
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks