Een gladstrijkende 130 mm afgezien van twee entiteiten // een cirkelvormige diameter van 60 tot een vierkant van 30x30 met afgeronde hoeken van 2mm, de beginoorsprong ligt in het midden van de vierkante entiteit, het midden van de cirkel is 10 mm verplaatst in Y / ten opzichte van de vierkante entiteit.
We plaatsen een vlak 11 mm buiten het volume dat // is gemaakt ten opzichte van de cilindrische entiteit en we willen dat de projectie van dit volume op dit vlak een DXF van draadgeleiding heeft
En nou ja, ik weet niet hoe ik het moet doen en ik weet zeker dat er een manier is om het simpel te doen.
De projectie is niet cirkelvormig maar eerder ovaal.
Hallo, ik heb de oplossing niet gevonden door de volumetools te doorzoeken, maar door de surfacetools te bekijken die de mogelijkheid bieden om een gladmaking op een vlak te projecteren. Ik kom ermee weg. Dank aan degenen die zich in het onderwerp hebben verdiept
Hallo en welkom Laurent_DEBOVE,
We zouden minstens een screenshot van Solidworks nodig hebben, zodat we je beter kunnen begrijpen en helpen...
@+.
AR.
Hallo Laurent_DEBOVE,
Misschien is dit wat je zoekt=>https://youtube.com/shorts/B2IQBVfog2Q?si=xVXskxFXi9k7jywH
Is dat daar?
@+.
AR.