MyCAD Medewerker Directory's Project?

Vraag over een myCAD project

Als beheerder verstuurde ik uitnodigingen 

Neem dus ofwel de adressen of bijnaam + adres

Vermeld daarom als medewerker

Ik vraag me af waarom ik in de kolom personeelslijsten de mensen die ik heb uitgenodigd niet kan vinden

Ik heb echter wel toegevoegd dat zodra ik het adres in het vak van 1 ° heb gezet, het grijs wordt weergegeven en naar het vak van 2 ° gaat en op toegevoegd heeft gedrukt?

Hoe vul ik de medewerkerslijst in?

Bedankt

@+

De directory lijkt te zijn gekoppeld aan wat de maker invoert, omdat degenen die ik uitnodig in het geheugen blijven en degenen die jij uitnodigt daar niet. Tenminste, dat is wat ik begrijp 

@ Gérald het lijkt het begin van een uitleg en ook misschien het antwoord op mijn vraag

wat zou betekenen dat de beheerder als hij niet de maker is

kan geen lijst van medewerkers hebben in de favorieten van een persoon op het project dat hij beheert

Het is nog steeds raar, dit verhaal wachtend op aanvullende informatie van de ontwerper en maker van MyCAD

@+

De regel is als volgt: 

In eerste instantie nodigen we mensen uit door hun e-mailadres te kennen.

Het e-mailadres voor de gast is lid van Lynkoa, dus het e-mailadres wordt automatisch ingevuld.

Zodra deze persoon de uitnodiging heeft geaccepteerd, maakt hij of zij deel uit van de lijst van "bekende gasten" van deze projectplek,

Zozeer zelfs dat als we later  een nieuw project maken en haar daarvoor willen uitnodigen, we de e-mail niet hoeven te typen, we haar uit de lijst met "bekende gasten" halen

1 like

Hallo

Gerald heeft me uitgenodigd en alles werkt heel goed

Ik heb toegang tot de gegevens van mijn medewerkers

Ik kan er een paar downloaden

Maar ik weet niet waar ik dit gelezen heb, maar de aanmaker heeft inderdaad niet dezelfde rechten als de beheerder    ???????????  Waarom, mysterie 

Heeft u toegang tot de status van beheerder?

Anders zet Gerald gt22 administrator

Want blijkbaar kun je deze statussen naar believen wijzigen

sans_titre_1.jpg

Beantwoorden @Fred

als beheerder geef ik aan dat ik niet de houder van de MyCAD ben, maar door de maker ben afgevaardigd naar de functie van beheerder

Ik heb medewerkers uitgenodigd waar ik recht op heb

en ik kan de medewerkers die ik mezelf heb uitgenodigd niet vinden in de lijst met bekende gasten

De twee rechthoeken geven links een overzicht van de keuzes en aan de rechterkant van de uitnodigingen met de kleine pijlen

@ Nicolas Ik ben al de beheerder van het project 

Ik mag niet dezelfde interface hebben als een medewerker, en de beheerder moet nog een andere hebben en de maker....

Kun je alsjeblieft een screenshot plaatsen?

Als je naar de eerste pagina van het project kijkt, zie je wie wie is

@nicolas normaal gesproken de rechten van beheer aan gt22 te geven, zou hij dezelfde rechten moeten hebben als ik en e-mails moeten ontvangen. De enige macht die hij normaal gesproken niet heeft, is het creëren van een project, want dit is voor degene die mycadplace betaalt. 

Ter info: ik koos voor gt22 om 2 redenen

1) Zijn kennis en expertise op het gebied van SOLIDWORKS

2) omdat we veel gemeen hebben en een vergelijkbaar curriculum dat mijn vertrouwen in hem stelt (en dan begrijp ik alles wat hij zegt)

2 likes

Ik sluit het onderwerp