Ik vraag me af waarom ik in de kolom personeelslijsten de mensen die ik heb uitgenodigd niet kan vinden
Ik heb echter wel toegevoegd dat zodra ik het adres in het vak van 1 ° heb gezet, het grijs wordt weergegeven en naar het vak van 2 ° gaat en op toegevoegd heeft gedrukt?
De directory lijkt te zijn gekoppeld aan wat de maker invoert, omdat degenen die ik uitnodig in het geheugen blijven en degenen die jij uitnodigt daar niet. Tenminste, dat is wat ik begrijp
In eerste instantie nodigen we mensen uit door hun e-mailadres te kennen.
Het e-mailadres voor de gast is lid van Lynkoa, dus het e-mailadres wordt automatisch ingevuld.
Zodra deze persoon de uitnodiging heeft geaccepteerd, maakt hij of zij deel uit van de lijst van "bekende gasten" van deze projectplek,
Zozeer zelfs dat als we later een nieuw project maken en haar daarvoor willen uitnodigen, we de e-mail niet hoeven te typen, we haar uit de lijst met "bekende gasten" halen
@nicolas normaal gesproken de rechten van beheer aan gt22 te geven, zou hij dezelfde rechten moeten hebben als ik en e-mails moeten ontvangen. De enige macht die hij normaal gesproken niet heeft, is het creëren van een project, want dit is voor degene die mycadplace betaalt.
Ter info: ik koos voor gt22 om 2 redenen
1) Zijn kennis en expertise op het gebied van SOLIDWORKS
2) omdat we veel gemeen hebben en een vergelijkbaar curriculum dat mijn vertrouwen in hem stelt (en dan begrijp ik alles wat hij zegt)