MyCAD project? Waarschuwing voor nieuw bericht

Ja, de vraag is niet duidelijk, ik zal proberen het + beter te doen ;-)

In een project zijn er verschillende medewerkers die ingrijpen wanneer ze dat willen

om bestanden of opmerkingen te plaatsen, of om te chatten of te ..... enz....

Ik zou graag willen, indien mogelijk, dat er elke beweging of wijziging X in het project zit

Blijf op de hoogte als beheerder

evenals elke medewerker

Ik denk dat dit ons in staat zou stellen om reactiever te zijn

op dit moment de enige echte oplossing die ik heb gevonden

het is om te publiceren op het interne MyCAD-project en om een e-mail te sturen naar de andere leden, het is niet praktisch en een nutteloze verspilling van tijd

@+

1 like

Is het niet het idee van ontwikkeling om allemaal tegelijk te werken?

Dat brengt ons terug bij een ander onderwerp, het verversen van opmerkingen in realtime, wat niet lijkt te werken.

=> als beide mogelijkheden niet werken, verliest het zijn interesse.

1 like

Het probleem is dat je niet weet of er een spreker in de groep is gekomen

Als een belanghebbende iets heeft gepubliceerd

Als iemand een wijziging heeft aangebracht of informatie heeft meegenomen

dus niet erg reactief, ik vind dit woord leuk vandaag ;-))

Moraliteit met Skype doen we het beter als we de mogelijkheid toevoegen om de pc op afstand te bedienen ;-))

@+

1 like

Wat me stoort, is dat ik een WD mijn cloud heb genomen voor het deponeren van bestanden en met skype met behulp van de functie voor het delen van schermen werkt het. Aan de andere kant weet ik niet hoe ver we tegelijkertijd kunnen gaan. 

bovendien krijg ik een melding zodra de client het bestand downloadt of mijn NAS-server raadpleegt.

Ik kan het beschikbaar stellen, een kennisgeving van storting sturen en zijn toegang afsnijden.

Alles op login, e-mailadres en wachtwoord. (zoals lynkoa ergens)

1 like

Hallo

Op dit moment is er geen melding in MyCadPlace, maar deze functie is gepland voor de toekomst!

Fred

1 like

@fred als eigenaren van een mycadplace-account zou het goed zijn om ons op de hoogte te brengen van de planning van de evolutie van het project. 

Het voordeel dat ik voor je zie, is dat je niet steeds dezelfde vragen hoeft te beantwoorden. 

Zeggen dat de toekomst goed is, maar het kan over een week, een maand of volgend jaar zijn

Ik kan het me niet langer veroorloven om reclame te maken voor dit soort producten aan mijn klanten omdat het gebruik ervan niet aan hun verwachtingen voldoet. 

Het is een zeer belangrijke voorwaarde om op de hoogte te worden gebracht door kennisgeving van elke verandering in de ontwikkelingstoestand

Vandaag plaats ik een evolutie van een van mijn projecten in het dossier en stuur ik een e-mail naar de klant zodat hij kan raadplegen. Natuurlijk stuur ik geen link, dus het moet aansluiten, naar het project gaan en observeren 

Het is vervelend 

2 likes

Een ander punt is het verversen van de pagina. 

Als je tegelijkertijd met een medewerker bent ingelogd, zie je de opmerkingen niet realtime weergegeven. 

Is dat niet wat er gepland was?

2 likes

Ik sluit het onderwerp