Project: Inventor Handleiding

Hoi allemaal!

Ik heb me zojuist geregistreerd op dit forum gewijd aan CAD, ik weet niet hoe het goed werkt en mijn onderwerp is niet echt een vraag, maar eerder een presentatie.
Allereerst wil ik je voorstellen aan ImagineCAD, mijn vers gemaakte website (nog niet functioneel) op dit adres: www.imagine-cad.com
Deze site brengt mijn werk samen, maar biedt vooral tutorials over CAD-software zoals SolidWorks of Inventor. Sommige zijn gratis, andere zijn betaald!

Het project waar ik het over heb is het onderwerp van een tutorial. Het doel is om een Lego 4x4 (n° 8297) volledig te modelleren naar Inventor! Deze zeer complete en lange tutorial geeft me veel werk, ik zal het inderdaad publiceren in de vorm van een groot aantal e-boeken (meer dan honderd), elk met de creatie van een ander onderdeel, om vervolgens alles in elkaar te zetten!
Ik wil een deel van mijn werk met je delen om mijn ideeën en mijn vooruitgang met je gemeenschap van professionals te confronteren!

Bedankt voor je interesse, dus ik voeg een afbeelding toe van een paar maanden geleden, die een assemblage van het project voorstelt.
Ik dank u voor uw aandacht!

lego_render.jpg
1 like
Welkom bij Lynkoa!

Bedankt!

Is het echt toegestaan om tussen de vragen door je projecten te presenteren? Zijn er geen speciale secties? :)

Hallo

Er is de sectie "Tutorials", daar is het voor.

Fijn weekend!

Hallo

Welkom bij Lynkoa.

Om je vraag te beantwoorden, ja, je kunt hier je tutorials en applicaties publiceren als je die hebt. Het is zelfs aan te raden.

het voordeel van publiceren op Lynkoa is de zichtbaarheid die u zult kunnen hebben.

Je tutorials kunnen gratis of betaald zijn. Het is aan jou om de prijs te bepalen.

Ik blijf tot uw beschikking om erover te praten.

Yves

Community Manager Lynkoa

Dank u voor uw antwoorden!

Als ik het goed begrijp, kan ik mijn tutorial op Lynkoa plaatsen voor bijvoorbeeld 20€ in pdf-formaat?

En kan ik vanaf mijn website naar deze pagina linken? en hoe wordt het geld overgemaakt naar mijn PayPal/rekening?

(Sorry voor al deze vragen, ik ben aan het ontdekken)

Ja, dat is het precies.

Ik neem privé contact met u op om u alle nodige informatie te geven.

uh 20 euro !! Ik hoop dat voor deze prijs je tutorial echt de moeite waard is!

Als ik jou was, zou ik streven naar kwantiteit in plaats van kwaliteit.

Goedkoper en meer downloads => dus meer geld!!

Vriendelijke groeten

Ja ja, 20€ is veel, het is waar! Sommige tutorials gaan tot 90 € van wat ik heb gezien! :o

Je kunt hier kijken of het ---> kan helpen https://youtu.be/Scc0uEEau3w

images6xihrwwg.jpg

Je kunt hier kijken of het ---> kan helpen https://youtu.be/Scc0uEEau3w

images6xihrwwg.jpg