Verlengt een vouw evenwijdig aan de vloer

Hallo, ik moet een werkplaatsbank maken en ik kan geen vouw volgen zodat deze evenwijdig aan de vloer blijft zodat de twee zijden tegen de vloer worden gedrukt.

Ik heb het geprobeerd met de functie voor het sluiten van hoeken, maar het werkt niet.

Zie afbeelding:

Bij voorbaat dank:)

question_pliage.jpg

Hallo

Implementeer gewoon de functie die je hebt gebruikt om deze vouw te maken en bewerk de schets ervan, dan bewerk je hem om hem evenwijdig aan je vloer te maken, of je schetst op de voorkant van je vouw om de opening op te vullen en maak hem evenwijdig aan de vloer en dan maak je een uitbreiding.

3 likes

Hallo en bedankt voor je antwoord.

Ik heb gedaan wat je voorstelde, maar het vouwgedeelte past niet op de vloer, de vouw blijft loodrecht. Alleen de lip rust op de vloer. Maar ik begin te denken dat wat ik in gedachten heb misschien niet levensvatbaar is. Dus ik ga gewoon de lip aanpassen aan de vloer.

Desalniettemin, hier is mijn idee.

prolonger_pli.jpg

Eindelijk heb ik gevonden hoe ik het moet doen. Ik maakte een hoek in de schets zoals voorgesteld en verwijderde materiaal van de lip om het op de vloer te passen.

Zie bijlage.

Dank u voor uw antwoord:)

prolonge_pli_soluce.jpg

Het is niet goed om materiaal te verwijderen omdat het niet echt zal zijn in de ontwikkeling van het onderdeel, het zal verkeerd zijn om de schets van de rand van het onderdeel naar de binnenkant te verschuiven....