Hoekeigenschap voor een aangepaste bocht

Hallo

Ik heb een routingbibliotheek gemaakt met standaard bochten: 90°, 45°, 30°, 15°. In de deelfamilie van deze elleboog hebben we een beschrijving gemaakt die in de nomenclaturen voorkomt met '3D ISO Elbow " DN " " Hoek  ".  Alles werkt heel goed, behalve wanneer je over een aangepaste elleboog gaat met een niet-standaard hoek, in welk geval SW zal zoeken naar de waarde van een standaard elleboog, dus het zal zoeken naar de beschrijving, maar in dit geval zal het een " SWElbowangle " attribuut maken met de juiste hoek.
Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen.

Bij voorbaat dank.

Hallo

Sorry, maar vanaf hier:

Alles werkt heel goed, behalve wanneer je over een aangepaste elleboog gaat met een niet-standaard hoek, in welk geval SW zal zoeken naar de waarde van een standaard elleboog, dus het zal zoeken naar de beschrijving, maar in dit geval zal het een "SWElbowangle" attribuut maken met de juiste hoek.
Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen.

… Ik begreep het probleem niet.

Is het mogelijk om een screenshot te maken om het te illustreren?

1 like

@Silver_Surfer Zilver

Toen ik wat verder keek, verwijderde ik de hoek die automatisch in de beschrijving was opgehaald en maakte ik een kolom opnieuw met het attribuut SWElbowAngle in de nomenclatuur. En hier is het resultaat hieronder.

Maar zijn in dit geïllustreerde geval de waarden van de ellebooghoek goed of fout?

rechtvaardig